Aqua Hotel Promenade(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sumus Hotel Stella &Spa(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Sabiote(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Sorrabona Hotel(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Hotel Merce(Pineda de Mar)
  • Zwembad
Hostal Can Gil(Pineda de Mar)
Zie aanbieding
ALEGRIA Pineda Splash(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Camping Caballo de Mar(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Aparthotel Nostre Mar(Pineda de Mar)
  • Aan het strand
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt een goede vakantie hier. Mooi groot resort. All inclusive maar keurig, geen gekke dingen, prima sfeer. Beleefd en rustige gasten. Vooral veel Engelsen en Belgen. Eten was goed, niet prima. Hotel en kamer iedere dag superschoon. Direct aan zee. Trein naar Barcelona voor de deur. Hele leuke animatie. Niet opdringerig. Terwijl wij lekker zaten te lezen kon onze zoon meedoen met allerlei balspellen. Dat deden ze echt heel goed! Kan dit resort zeker aanbevelen aan gezinnen met kinderen van diverse leeftijden. Onze kinderen van 11 en 16 hebben het allebei erg naar de zin gehad. Maar ook met kleine kinderen is het erg geschikt.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen rijen bij het eten maar wel weer dringen bij het zwembad waar de handdoeken vanaf 6.00 uur door de gasten worden neergelegd. Zolang het management deze niet weghaalt zullen de meeste gasten dit gaan doen. Er wordt volop met ballen gegooid in om het zwembad dus heb je er regelmatig een in je nek.

De hele dag herrie om het zwembad door de vele activiteiten die men denkt te moeten organiseren. Al met al geen plek om een tweede keer heen te gaan.

Het eten is gevarieerd en luxe maar toch heb je na drie dagen het idee dat alles hetzelfde smaakt...

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
15 mei 2016 beoordeeld

Golden Taurus Park is een goed hotel. Schoon,prima eten, geen groot buffet maar alles wat je wilt staat er, elke dag een andere specialiteit. Personeel vriendelijk. Wat ons wel verbaasde is het feit dat bij aankomst toeristen belasting moet worden betaald en ondanks het all inclusive bandje moet voor elk drankje en hapje wat je haalt bij de bar en/of de snackbar er een bon moet worden ondertekend.
Bij aankomst om 23.15 uur stond er nog wat te eten voor ons klaar. Jammer dat de all inclusive om 23.00 uur stopt. Verder vonden wij het bed te kort (1.90 meter ) . De wifi is gratis en werkt op het hele terrein, kamers,bars, buiten. We hadden pech met het weer, veel regen en koud en dan merk je wel dat het hotel niet berekend is op slecht weer. In de directe omgeving is weinig te doen, trein station en centrum op ongeveer 20 minuten lopen. Qua excursies is het aanbod matig, diverse excursies naar Barcelona en wat boottochten en het achterland.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 februari 2016 beoordeeld

Ruim opgezet hotel zeer geschikt voor familie's met kinderen tot ongeveer 14 jaar
Als je wat later op de avond gaat eten heb je het meeste kans om rustig naar binnen te gaan.
Leuk animatie team ze proberen er echt wat van te maken ,
Als je door het tunneltje loopt sta je zo op het strand.
Tip pak de trein naar Barcelona combi ticket en je kan met de rondritten mee door Barcelona

Kamertip: Familiekamers
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Aquapark Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write a review following your holiday with us.
We are happy to read that you enjoyed yourselves and we hope to have the pleasure in welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Manageress,
Golden Taurus Park Resort

15 september 2015 beoordeeld

Hotel ideaal voor gezinnen. Hier ga je niet snel groepen uitbundige tieners vinden. Kamers zijn ruim en proper. Eten is heel lekker, smaakvol en variërend. Er is ook een kinderbuffet. Er zijn verschillende zwembaden. Opblaasmatrassen en banden zijn toegelaten. Het kan druk zijn aan het zwembad maar wij hadden telkens een ligstoel gevonden. Animatie en shows zijn ook goed. Het enige wat voor ons een minpuntje is dat het allemaal op het engels toerisme is afgestemd. De trein die vlakbij het hotel passeert is niet hinderlijk. Op het strand zijn wel steentjes, geen zand. Voor wie een relatief rustige gezinsvakantie wil is dit een ideaal hotel ! Tot slot, voor degene die WIFI wensen, deze is enkel in de gemeenschappelijke ruimte. En als er veel volk is gaat dit echt wel ten koste van de snelheid !

Kamertip: Gezinskamers (4-5) personen, bestaande uit 2 geschakelde kamers zijn ideaal voor gezinnen !
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Aquapark Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear guest,

First of all may I thank you for taking the time to write a review following your recent holiday with us.
It makes me very happy to read your positive and enthusiastic review.
I hope to have the pleasure in welcoming you back to the Golden Taurus Park in the near future.

Kind regards,
Manageress,