“Fijn familie hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Beoordeeld als nr. 1 van 16 hotels in Pineda de Mar
18 februari 2016 beoordeeld

Ruim opgezet hotel zeer geschikt voor familie's met kinderen tot ongeveer 14 jaar
Als je wat later op de avond gaat eten heb je het meeste kans om rustig naar binnen te gaan.
Leuk animatie team ze proberen er echt wat van te maken ,
Als je door het tunneltje loopt sta je zo op het strand.
Tip pak de trein naar Barcelona combi ticket en je kan met de rondritten mee door Barcelona

Kamertip: Familiekamers
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write a review following your holiday with us.
We are happy to read that you enjoyed yourselves and we hope to have the pleasure in welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Manageress,

15 september 2015 beoordeeld

Hotel ideaal voor gezinnen. Hier ga je niet snel groepen uitbundige tieners vinden. Kamers zijn ruim en proper. Eten is heel lekker, smaakvol en variërend. Er is ook een kinderbuffet. Er zijn verschillende zwembaden. Opblaasmatrassen en banden zijn toegelaten. Het kan druk zijn aan het zwembad maar wij hadden telkens een ligstoel gevonden. Animatie en shows zijn ook goed. Het enige wat voor ons een minpuntje is dat het allemaal op het engels toerisme is afgestemd. De trein die vlakbij het hotel passeert is niet hinderlijk. Op het strand zijn wel steentjes, geen zand. Voor wie een relatief rustige gezinsvakantie wil is dit een ideaal hotel ! Tot slot, voor degene die WIFI wensen, deze is enkel in de gemeenschappelijke ruimte. En als er veel volk is gaat dit echt wel ten koste van de snelheid !

Kamertip: Gezinskamers (4-5) personen, bestaande uit 2 geschakelde kamers zijn ideaal voor gezinnen !
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear guest,

First of all may I thank you for taking the time to write a review following your recent holiday with us.
It makes me very happy to read your positive and enthusiastic review.
I hope to have the pleasure in welcoming you back to the Golden Taurus Park in the near future.

Kind regards,
Manageress,

2 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine week in dit hotel verbleven en overall zeer tevreden over. Airco was aanwezig op de kamer, propere kamers, ... Onze kamerdeur sprong na enkele dagen niet meer automatisch op slot, maar toen we het gemeld hadden, stond er binnen de 10 minuten een technieker aan ons hotelkamer... Enige opmerking over de kamer is dat deze slecht geïsoleerd is voor geluiden van buiten of vanop de gang.

Ruim ontbijtbuffet en avondbuffet, enkel zeer druk

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
29 mei 2015 beoordeeld

Via booking gereserveerd, eenvoudig ter plaatse van LO naar half pension overgezet en dat voor ongelofelijk weinig geld. Eten bij ontbijt en diner ruime keuze en veel, ook een kwartier voor het eind werd het buffet nog flink bij gevuld. 75% bezetting bereik je in het voorseizoen niet zo maar, enkele andere hotels in Pineda nog gesloten. Goede kamer, zwembad, bijna altijddurende een glimlach op het gezicht. Hebben ons alleen gestoord aan de Engelse buren die All Inclusive boekten en om half een laveloos en luidruchtig hun kamer opzochten en daar eerst elkaar uit schelden en midden in de nacht proberen hun dochter her op te voeden. kansloos.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Eten is uitmuntend. Hotel is prachtig. Animatie geweldig. We hebben echt genoten hier. Personeel is vriendelijk. Geen een minpunt over het hotel te noemenm omgeving is erg rustig maar je wandelt naar het station in 10 minuten en je bent zo in santa susanna en malgrat de mar. Tevens ben je met de bus ook zo in lloret. Tijdens ons verblijf hebben we hier erg genoten!!!

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
20 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is zijn vier sterren zeker waard. Wij zaten er met de Meivakantie 2015 en dat is prima bevallen qua weer, temp en hotel.

Het hotel is mooi gelegen aan de kust waarbij je via een tunneltje op het strand en de bijbehorende boulevard komt. Het strand heeft geen fijn zand, maar je kunt er prima zonnen, wandelen en stenen zoeken. Vanuit onze familiekamer hadden we prachtig zwembad- en zeezicht.

De fam. kamers zijn zoals gesteld ruim voor max 5 personen geschikt met 2 flatscreens en 2 badkamers en een breed (maar geen diep) balkon met zitje. Tot laat in de avond heb je de zon.

De zwembaden zijn ruim en in begin Mei uiteraard nog fris (onverwarmd), maar gaande de week werd het al beter te doen. Het binnenbad heeft wel verwarmd water dus voor de kids prima om daar ook te zwemmen. Geen handdoekje leggen.

Het restaurant hebben wij niet als druk en overvol ervaren en er is altijd wel een gedekte tafel ter beschikking. Open van 18:30. De lunch omvat ook enkel 'warm eten' dus verwacht dan geen stokbroodje dat je kunt besmeren met iets simpels als Nutella. Eten is prima te noemen en altijd een stukje vlees of vis van de bakplaat. In onze periode was bij VP ook de Vino de la Casa en bronwater inbegrepen.

De receptie en animatie zijn vriendelijk en er zitten ook Ned. talig sprekende personen bij dus ook in de Meivakantie genoeg vertier. Elke avond een kinderdisco en om 22:00 een act zoals goochelaar of dance acts.

Het hotel kent ook een AI formule, maar voor 15 Euro pp per dag halen wij dat er niet uit.

Wij vonden het jammer dat het voetbal en basketveld niet gratis toegankelijk was en je ook daar voor moest betalen.

In de omgeving is geen gezellige boulevard met andere hotels en winkeltjes, maar hier moet je een stukje lopen (15min) om in Calella of Pineda zelf een winkelstraat te kunnen bezoeken.

Al met al heeft dit hotel een prima prijs/kwaliteits verhouding en kan ik hem zeker aanraden voor gezinnen.

In het hotel heeft Thompson (de Engelse TUI) de grootste bezetting (dus Engelsen) en hanteert ook de laagste prijs. Boek dus via Arke (TUI) ipv Neckermann, want die laatste heeft hier minder kamers ingekocht dus een hogere prijs tovTUI. Bijna geen Duitsers aanwezig.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
12 april 2015 beoordeeld

Ondanks de drukke bezetting (ook in het voorjaar!) liep alles er vlot. Fietsverhuur is hier een pluspunt. Zwembad(en) best OK! De keuken -ondanks de drukte- loop vlot en is lekker.
Nadeel of voordeel: ergens naartoe gaan is altijd een eindje lopen als je niet over vervoer beschikt. Zo geraak je wel calorieën kwijt om de "Carrer Eglisa" of de wekelijkse markt in Callellia te bezoeken....Is dat een nadeel???

Kamertip: Hoe hoger, hoe rustiger... de lift(en) doen de rest.
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pineda de Mar in overweging
op 1,1 km afstand
Aqua Hotel Onabrava & Spa
nr. 3 van 21 in Santa Susanna
1.559 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Golden Taurus Park Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Golden Taurus Park Resort

Adres: Passeig Maritim 33, 08397 Pineda de Mar, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Pineda de Mar
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Pineda de Mar
Nr. 1 luxe hotel in Pineda de Mar
Nr. 1 hotel aan het strand in Pineda de Mar
Prijsklasse: € 65 - € 226 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Golden Taurus Park Resort 4*
Aantal kamers: 488
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Golden Taurus Park Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Taurus Park Hotel Pineda De Mar
Hotel Golden Taurus Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?