Aqua Hotel Promenade(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
ALEGRIA Pineda Splash(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Sabiote(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Sorrabona Hotel(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Aan het strand
Camping Caballo de Mar(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Checkin Pineda(Pineda de Mar)
Gratis annuleren tot 28/07
TripAdvisor
  • Restaurant
Sumus Hotel Stella &Spa(Pineda de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Camping Enmar(Pineda de Mar)
Zie aanbieding
Hotel Merce(Pineda de Mar)
TripAdvisor
15 september 2015 beoordeeld

Hotel ideaal voor gezinnen. Hier ga je niet snel groepen uitbundige tieners vinden. Kamers zijn ruim en proper. Eten is heel lekker, smaakvol en variërend. Er is ook een kinderbuffet. Er zijn verschillende zwembaden. Opblaasmatrassen en banden zijn toegelaten. Het kan druk zijn aan het zwembad maar wij hadden telkens een ligstoel gevonden. Animatie en shows zijn ook goed. Het enige wat voor ons een minpuntje is dat het allemaal op het engels toerisme is afgestemd. De trein die vlakbij het hotel passeert is niet hinderlijk. Op het strand zijn wel steentjes, geen zand. Voor wie een relatief rustige gezinsvakantie wil is dit een ideaal hotel ! Tot slot, voor degene die WIFI wensen, deze is enkel in de gemeenschappelijke ruimte. En als er veel volk is gaat dit echt wel ten koste van de snelheid !

Kamertip: Gezinskamers (4-5) personen, bestaande uit 2 geschakelde kamers zijn ideaal voor gezinnen !
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
GoldenHotels, Manageress, Golden Taurus Park Resort van Golden Taurus Aquapark Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear guest,

First of all may I thank you for taking the time to write a review following your recent holiday with us.
It makes me very happy to read your positive and enthusiastic review.
I hope to have the pleasure in welcoming you back to the Golden Taurus Park in the near future.

Kind regards,
Manageress,
Golden Taurus Park Resort

2 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine week in dit hotel verbleven en overall zeer tevreden over. Airco was aanwezig op de kamer, propere kamers, ... Onze kamerdeur sprong na enkele dagen niet meer automatisch op slot, maar toen we het gemeld hadden, stond er binnen de 10 minuten een technieker aan ons hotelkamer... Enige opmerking over de kamer is dat deze slecht geïsoleerd is voor geluiden van buiten of vanop de gang.

Ruim ontbijtbuffet en avondbuffet, enkel zeer druk

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
29 mei 2015 beoordeeld

Via booking gereserveerd, eenvoudig ter plaatse van LO naar half pension overgezet en dat voor ongelofelijk weinig geld. Eten bij ontbijt en diner ruime keuze en veel, ook een kwartier voor het eind werd het buffet nog flink bij gevuld. 75% bezetting bereik je in het voorseizoen niet zo maar, enkele andere hotels in Pineda nog gesloten. Goede kamer, zwembad, bijna altijddurende een glimlach op het gezicht. Hebben ons alleen gestoord aan de Engelse buren die All Inclusive boekten en om half een laveloos en luidruchtig hun kamer opzochten en daar eerst elkaar uit schelden en midden in de nacht proberen hun dochter her op te voeden. kansloos.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Eten is uitmuntend. Hotel is prachtig. Animatie geweldig. We hebben echt genoten hier. Personeel is vriendelijk. Geen een minpunt over het hotel te noemenm omgeving is erg rustig maar je wandelt naar het station in 10 minuten en je bent zo in santa susanna en malgrat de mar. Tevens ben je met de bus ook zo in lloret. Tijdens ons verblijf hebben we hier erg genoten!!!

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
20 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is zijn vier sterren zeker waard. Wij zaten er met de Meivakantie 2015 en dat is prima bevallen qua weer, temp en hotel.

Het hotel is mooi gelegen aan de kust waarbij je via een tunneltje op het strand en de bijbehorende boulevard komt. Het strand heeft geen fijn zand, maar je kunt er prima zonnen, wandelen en stenen zoeken. Vanuit onze familiekamer hadden we prachtig zwembad- en zeezicht.

De fam. kamers zijn zoals gesteld ruim voor max 5 personen geschikt met 2 flatscreens en 2 badkamers en een breed (maar geen diep) balkon met zitje. Tot laat in de avond heb je de zon.

De zwembaden zijn ruim en in begin Mei uiteraard nog fris (onverwarmd), maar gaande de week werd het al beter te doen. Het binnenbad heeft wel verwarmd water dus voor de kids prima om daar ook te zwemmen. Geen handdoekje leggen.

Het restaurant hebben wij niet als druk en overvol ervaren en er is altijd wel een gedekte tafel ter beschikking. Open van 18:30. De lunch omvat ook enkel 'warm eten' dus verwacht dan geen stokbroodje dat je kunt besmeren met iets simpels als Nutella. Eten is prima te noemen en altijd een stukje vlees of vis van de bakplaat. In onze periode was bij VP ook de Vino de la Casa en bronwater inbegrepen.

De receptie en animatie zijn vriendelijk en er zitten ook Ned. talig sprekende personen bij dus ook in de Meivakantie genoeg vertier. Elke avond een kinderdisco en om 22:00 een act zoals goochelaar of dance acts.

Het hotel kent ook een AI formule, maar voor 15 Euro pp per dag halen wij dat er niet uit.

Wij vonden het jammer dat het voetbal en basketveld niet gratis toegankelijk was en je ook daar voor moest betalen.

In de omgeving is geen gezellige boulevard met andere hotels en winkeltjes, maar hier moet je een stukje lopen (15min) om in Calella of Pineda zelf een winkelstraat te kunnen bezoeken.

Al met al heeft dit hotel een prima prijs/kwaliteits verhouding en kan ik hem zeker aanraden voor gezinnen.

In het hotel heeft Thompson (de Engelse TUI) de grootste bezetting (dus Engelsen) en hanteert ook de laagste prijs. Boek dus via Arke (TUI) ipv Neckermann, want die laatste heeft hier minder kamers ingekocht dus een hogere prijs tovTUI. Bijna geen Duitsers aanwezig.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie