“Prima restaurant ”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart goede keuken prima bediening op uitzicht aanrader als je in de buurt bent reserveren gewenst

Datum van bezoek: augustus 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden ergens anders eten, maar we hadden niet gereserveerd. Al lopende komen we dit restaurant tegen. Het restaurant is gesitueerd op een parkeerterrein van een appt. complex. Laat je hier niet door tegenhouden. Een aanrader dit restaurant!! Menu 22,- euro met een 1/2 liter wijn. Top! Visschotel, super goed. Tenderloin vlees; geweldig!! Niet heel goedkoop maar zeker niet duur voor Nederlandse begrippen qua kwaliteit. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: juli 2018
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht dit restaurant 2 keer en beide keren was het bijzonder. Geraffineerde creaties, prima kwaliteit-prijs verhouding en vriendelijk en onderhoudende eigenaar die wel 5 talen spreekt waaronder zelfs nederlands.
Helaas staat dit restaurant onder torroella vermeld en ontbreekt het dus op de lijst van beste restaurants in estartit. Voor mij behoort dit restaurant tot de top 3.

Datum van bezoek: september 2017
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden speciale vismenu. Alles vis dus. 99 euro voor 2 personen. Maar zo vreselijk goed, dat heb je er graag voor over. Kreeft, verse vis vd dag. Mossels, kokkels, scheermessen. Alles zo in orde. Genoten ....

Datum van bezoek: juni 2017
23 november 2016 beoordeeld

Uitstekende keuken, vriendelijk personeel en rustige atmosfeer, lekker kort aan het strand en ver genoeg van het toeristisch gedeelte

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Gaviota bekeken, bekeken ook

L'Estartit, Costa Brava

In La Gaviota geweest? Deel je ervaringen!