Bell Aire Hotel(L'Estartit)
  • Restaurant
Centremar(L'Estartit)
Hotel Panorama(L'Estartit)
Zie aanbieding
Hostal Santa Clara(L'Estartit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Hotel Nereida(L'Estartit)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Flamingo(L'Estartit)
Hotel Les Illes(L'Estartit)
TripAdvisor
  • Aan het strand
25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard voor een (langer) verblijf. Mooie locatie midden in het centrum met een prachtig uitzicht vanaf de bovenste etage waar het ontbijt geserveerd wordt. Nette kamers met airconditioning. Ook erg vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
29 september 2014 beoordeeld

Goedgelegen hotel! Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Heel nette kamers. Mooie bar en restaurant. Rustig afgesloten zwembad,heel schoon! Leuke ontbijtruimte op het dakterras met uitzicht op de nabije omgeving. Correcte prijs-kwaliteit verhouding. Voor mij een absolute aanrader!

Kamertip: Er zijn,volgens mij,3 'uitzichtmogelijkheden' nl: uitzicht op zwembad,op winkelstraatje of gewoon geen zicht (is tussen de gebouwen). Alle kamers zijn echter kraaknet!
  • Verbleef: september 2014, reisde alleen
25 augustus 2014 beoordeeld

Ik kom al heel lang in L' Estartit, hetzij met vrienden of met vrouw, en heb vaak in Hotel Santa Anna gelogeerd. Het is mij altijd zeer goed bevallen. Zeer vriendelijk familiehotel met comfortabele kamers met airco en zeer goede, harde 2-persoonsmatrassen en het is zeer schoon,fijn uitzicht vanaf balkon op het prima zwembad v/h hotel. En een goede koelkast is te huur voor een paar tientjes. Verder ; 5 minuten lopen van het strand.
Kortom, fantastisch hotel!!
Hans Heijster
( Bussum, Nederland)

Kamertip: Kamers aan de zwembadkant; mooi uitzicht en voor mensen, die niet van airco houden, ze zijn zonder de airco aan te zetten al koeler als aan de winkelstraatkant.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
3 september 2013 beoordeeld

Wij komen al jaren in het plaatsje Estartit maar zijn nog nooit in hotel Santa Anna geweest. Het verblijf is prima bevallen. De kamers zijn netjes, niet overdreven groot. De bedden zijn goed. We hadden uitzicht op de winkelstraat Santa Anna en dat was erg gezellig. Het restaurant is een aanrader vooral de visschotel! Enige minpuntje was dat de prijs van de kamers relatief hoog was, in vergelijking tot onze ervaring elders in Spanje. Maar in vergelijking met de omliggende hotels alleszins redelijk.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
12 augustus 2013 beoordeeld

hotel is prima gelegen in een rustig straatje midden in het stadje en op 5 minuten lopen van een fijn strand. het zwembad van het hotel was aangenaam voor een vroege of juist late zwempartij.
de kamers waren comfortabel; voldoende ruimte, zeer schoon en fijne bedden. tijdens de 8 dagen dat we hier hebben gelogeerd hebben we meerdere malen in het restaurant van het hotel gegeten. dat was een plezierige ervaring. het eten was erg goed en de bediening vriendelijk en adequaat.
de eigenaresse en haar staf waren altijd zeer vriendelijk en behulpzaam waar nodig.
extra pluspunt was de priveparkeerplaats waarover het hotel beschikte.
Enig minpuntje was het wat wankele bereik van WIFI.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie