Beoordeeld op 27 juli 2017

Ruim een half jaar geleden deze locatie geboekt en dan een superieur kamer. We werden vriendelijk ontvangen door de dame aan de receptie. We ontvingen de nodige informatie en afstandsbedieningen. De kamer die wij kregen bleek een mindervalide kamer te zijn (ook superieur) maar voor ons niet nodig. De kamer was gedateerd en kan wel een upgrade gebruiken. De badkamer ruim met een ligbad maar met een plakkerig douchegordijn. Dit kan echt niet meer in deze tijd? Een hotelzeepje en een grote flacon met douche en haarshampoo, niet echt hygiënisch.
De schoonmaak was niet geweldig, wel iedere dag schone handdoeken, maar hebben de dames zelf op een aantal zaken moeten wijzen om dat die te vies waren. Een aantal keren zelf om toiletpapier moeten vragen en een nieuw zeepje hebben we niet meer gezien. Kleine moeite om die aan te vullen lijkt ons.
Het hotel beschikt over een aantal parkeerplaatsen op de binnenplaats, de ruimte is hier erg beperkt en je parkeert tussen de containers en overige materialen van het hotel. Bij reservering kregen wij bevestigd dat dit €8,00 per dag kostte maar bij het vooraf betalen (dit moest bijaankomst, de rest kon bij vertrek) moesten wij €9,00 per dag betalen.
Het zwembad met lig deden en banken zag er netjes uit, hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Een keer per week was hier een optreden van een band, het geluidsvolume was veel te hard voor de ruimte waar men speelde, maar de karaoke avond op de tegenover het hotel gevestigde camping was te afschrijselijk om mee te moeten genieten.
Het hotel beschikt over vrij WiFi maar dat was op de meeste momenten zo slecht dat we noodgedwongen onze eigen data bundels hebben moeten gebruiken.
Het ontbijt was op zich prima en redelijk assortiment, helaas geen stokbrood. Maar door de koks in stukjes gepelde sinaasappels op een berg is niet echt smakelijk. En bekertjes Actva yoghurt, past ook niet echt in een hotel. De Nespresso machine was een hele aangename verrassing.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Ontvangst prima, erg gastvrij en vriendelijk. Hygiëne matig, kamer niet schoongemaakt. Lag nog kast vol kleding van vorige gasten.Tijdens verblijf matige schoonmaak. Wel schone lakens en handdoeken. Kleine kamer met klein balkon, behoorlijk verouderd. Heerlijke douche. Ontbijt prima, past bij de prijs. Al het Barpersoneel op Serge en de wat oudere man (zij weten hoe het wel hoort)na ronduit onbeschoft en chagrijnig.Eten in restaurant wisselend van kwaliteit. Prima wijn voor goede prijs. Buffet naar onze smaak onder de maat maar veel leuke restaurantjes in de buurt. Kortom prima hotel voor doorreis maar wat ons betreft niet voor een lange vakantie.

Datum van verblijf: juli 2017
GuillemXumetra, Director Comercial van Hotel Nereida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Hartelijk dank voor uw mening, die ons helpt te verbeteren.
We zouden graag zien dat hij voelde dat de kamer was niet erg schoon, we zouden u bij de receptie hebben verteld en we hadden de kamer weer schoongemaakt. We willen jullie zijn zo comfortabel mogelijk in hun kamers. Ik had kleren in de kast, het spijt me, maar we geloven.
U kunt kijken naar Tripadvisor, boeken, onze website, enz. En kan zien hebben we verschillende soorten kamers. Je koos de kleinste. Je zou kunnen zijn verhuisd naar een grotere kamer als ze dat wilden, het betalen van het prijsverschil tussen de twee soorten kamers.
Met betrekking tot het barpersoneel, ze al verteld ons hotel management dat u een client die in slaap in de bar en ze viel niet gerespecteerd.
End we hopen wij dat uw werkplek zal nooit gebrek aan respect als je met de bar personeel 's nachts deed, want in de eerste plaats het zijn mensen

Beoordeeld op 18 februari 2017

We zijn er al vier maal geweest. Heel vriendelijk personeel, propere kamers en sanitair. Heel lekker eten! Prijs/kwaliteit zeker in orde! Een hotel waar het zeer rustig is. Aangenaam om 's avonds in de bar iets te drinken. Leuke winkelstraat en cafés op wandelafstand om te winkelen en te genieten. Proper zwembad en zalig om daar iets te consumeren op een ligbed. In september zijn we weer van de partij!
Yves, Hanne en Liz

Beoordeeld op 17 februari 2017

Al meer dan 10 jaar komen wij naar dit gezellig en gemoedelijk familiehotel.
Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw.
Zeer vriendelijke bediening van het personeel in de bar en restaurant.
Mooie inrichting rond het zwembad. Gelegen op wandelafstand van het strand en het gezellige centrum. Echt een aanrader! Goede prijs - kwaliteitverhouding.
In mei gaan we zeker terug. Rudi en Marleen x

Kamertip: Kamer met zicht op het zwembad zijn rustiger
Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Al tien jaar komen wij naar dit rustig gezellig familiehotel.
Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw.
Vriendelijk personeel en goede bediening in de bar,en zeer lekker eten.
Dicht bij het strand en gezellig centrum.
In mei gaan we weer terug.
Rudi en marleen