“Lekkere pizza's”
Beoordeling van Pizzeria San Marino

Pizzeria San Marino
Geclassificeerd als nr. 42 van 106 Restaurants in L'Estartit
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pizza's van Estartit. Lekker, goed belegd en....goed gekruid. Precies zoals je ze in Italie eet.

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel voor een betaalbare prijs we waren op vakantie in L estatit

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld

Heb in deze Pizzeria nu enkele malen gegeten. De eerste indruk was goed. Illia, de zoon van de eigenaar was erg vriendelijk en sprak zijn talen. Spaans, Grieks, Cathelaans, Engels, Frans. De Pizza die ik bestelde heet Estartit. Die was lekker. Het was bijvoorbeeld ook mogelijk om de Pizza uit te breiden met eigen keuzes. (artisjokken) Dus later nogmaals besteld. Ook goed. Echter, toen ik later andere Pizza's bestelde waren deze zeer slecht. Flauw, (te) dun waterig. Een Pizza die extra pittig zou zijn zat zo vol met paprika dat hij alleen maar zoet was.
Hoewel deze pizzeria niet te duur is, de bediening aardig is en je soms mazzel kunt hebben, ga ik er niet meer heen.

Datum van bezoek: juni 2019
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er eerst m’n twijfels over maar bleek toch super lekker te zijn! Had de pizza mexicana en was heel lekker

Datum van bezoek: september 2018
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg grootte porties voorgerechten en waren heerlijk! Dit was hetzelfde met de pizza’s. Zeker de Marinara is een aanrader als je dol bent op vis. Erg vriendelijke bediening ook.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Pizzeria San Marino bekeken, bekeken ook

L'Estartit, Costa Brava

In Pizzeria San Marino geweest? Deel je ervaringen!