Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Het zwembad is heerlijk verzorgd met luxe ligbedden, matrasjes en parasols en wat groen. Geen mooi uitzicht naar zee, want het complex ligt tussen ander gebouwen. Ons appartement was keurig en van alle gemakken voorzien. Er is bv zelfs een staafmixer. Met 5 man natuurlijk altijd wat krap als er 1 op een slaapbank moet. Het terras van ons appartement B11 was heel groot, maar overdag veel te warm en dan zaten we op een heel klein strookje schaduw te lunchen. 'S avonds wel heerlijk ruim.

Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een twee kamer appartement met zicht op zwembad, zeer ruim en door de afsluitbare kamer met schuifdeuren bijna een 3 kamer appartement

Airco werkt met soort prepaid systeem wat je steeds moet bijbetalen en opladen, vind ik eigenlijk niet kunnen dit hoort er gewoon in de prijs te zitten

Zwembad stelt niet veel voor, is slechts een meter diep.

Locatie is ten op zichtte van strand prima, met kleine kinderen ca 10-15 min. Naar centrum met restaurants is iets verder.

Parkeren kan onder hotel (€10/dag) is heel handig, maar als je wilt zoeken en lopen kan je in de omgeving vaak ook wel wat vinden

Al met al zouden wij de volgende keer gaan voor iets centraler gelegen ten opzichte van centrum en strand en voor iets gaan met iets uitgebreider zwembad dit in verband met twee kleine kinderen

Beoordeeld op 28 juli 2016

Appartamentos Centremar in de badplaats l’Estartit is een luxueus appartementscomplex dat gelegen is rond een prachtig zwembad dat maar 1 meter diep is, ideaal voor families met kleine kinderen.
De inrichting van de appartementen is luxueus. Er is topmateriaal gebruikt dat kids-proof is. De keuken is top. Er is vaatwas en wasmachine en aan de receptie kun je alle andere mogelijke apparaten bijvragen. Het strand ligt op wandelafstand (500m).
Er is een speelzaal met tafeltennis, poolbiljart, een fitness en een ondergrondse parking.
L’Estartit is een stadje van 3500 inwoners. Er is een klein, gezellig, autovrij centrum aan een prachtige zeilhaven.
De receptionist, een Vlaming, helpt je met je kleine en grote problemen.

Beoordeeld op 12 augustus 2015

Prima appartement met ruim terras direct aan het zwembad. Grote, goede supermarkt, Nederlands sprekende arts en afhaalpizzeria direct onder het complex. Korte loopafstand van strand en centrum. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 juni 2015

Een geweldige vakantie gehad hier. Mooi, ruim appartement met terras aan zwembadkant. Elke week word er gepoetst en kregen we nieuwe handdoeken. Zwembad word ook echt proper gehouden. Alles op wandelafstand, wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2015