“Gezellig boven of beneden zitten”
Beoordeling van Els Arquets

Els Arquets
Geclassificeerd als nr. 26 van 37 Restaurants in Torroella de Montgri
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Voor Spaanse begrippen kan je er goed eten, goede bediening en boven zit je gezellig je kan best ver weg kijken door de straatjes.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even binnenwippen voor een pizza? Zeker een tip. Verder typisch een goede locatie voor toeristen die geen zin hebben te koken....
Uitstekende Liza bodem overigens

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe dit nog kan in 2018 is niet te begrijpen. Zaak ziet er van buitenuit nogal mooi uit maar eten is echt niet in orde! Voedselinspectie zou er eens moeten langsgaan.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht!!!! Nooit meer. Was de eerste keer maar dus de laatste keer. Eten uit diepvries, lasagne was waterig. Hamburger nog rauw, pasta met schelpen zeer droog en schelpen waren leeg.
Pizza was wel goed

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden naar de buren maar die waren nog niet open. Aan de deur stond een vriendelijke jongen die ook nog eens Nederlands sprak. Dit trok ons binnen. Na de drank kwam niemand vragen of we wilden bestellen. Net op het moment dat er op wilden staan toch de vraag. We hadden moeten gaan. De basis spaghetti was voldoende. Die met ansjovis had langs de vis gestaan. De kip met champignons was super well done en dus droog. De zalm met citroensaus was zelf hier niet door te redden. Gortdroog en totaal zonder smaak. En wij waren duidelijk niet de enige in het restaurant die ontevreden waren. Morgen toch maar naar de buren.

Reizigers die Els Arquets bekeken, bekeken ook

Torroella de Montgri, Costa Brava

L'Estartit, Costa Brava

In Els Arquets geweest? Deel je ervaringen!