Beoordeeld op 18 oktober 2013

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad, alles klopte - allereerst de professionele ontvangst aan de receptie door een Nederlandse dame die zeer behulpzaam was, ons van alle nodige informatie voorzag en ons veel tips gaf over de mogelijkheden in de regio. Dan het huisje. Prima plek. fijne, ruime en lichte open woonkamer en keuken. Leuk en sfeervol ingericht, geen tierelantijntjes maar wel een persoonlijke 'touch' hier en daar. Alle nodige apparatuur was aanwezig. Prettige aankleding. We voelden ons al snel op ons gemak. Uitstekende bedden met heerlijk zacht linnengoed. Schoon. Gemakkelijk schoon te houden. In de badkamer niet heel veel ruimte om je spullen neer te zetten maar verder genoeg kastruimte. Vlak aan het zwembad en het speeltuintje, waar we verder geen last van hadden omdat veel gasten overdag naar het strand gingen. Uitgestrekt, geel zandstrand op 500 meter! Erg leuk het zicht op de Illes Medes. waar we uiteraard een boottocht naartoe hebben gemaakt. Leuk restaurant met nog een zwembad bij het complex met prima kaart. Ons hondje mocht mee en die heeft het ook erg naar zijn zin gehad! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 16 oktober 2013

helemaal goed alleen zou wifi gratis moeten zijn. Het restaurant eerder open zou ook prettig zijn.
verder is het helemaal oke lekker terras in de schaduw, prima bedden.

in de keuken zou nog iets meer servies en bestek moeten zijn en een goede snijplank

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Kamertip: Messzire kerüljétek el ezt a szállást! Get away far from this apartment!
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
4 weken geleden beoordeeld

Kamertip: alejaros todo lo que podáis
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie