Beoordeeld op 5 februari 2018

Fijne, ruime kamer waar dagelijks gereinigd wordt. Sympathiek personeel. Zowel ontbijt als diner met ruime keuze is lekker en goed verzorgd. Op wandelafstand van zee. Aan zee is er een mooie wandelboulevard. Links naar Roquetas en zijn haven. Rechts naar een groot natuurreservaat gelegen langs de kustlijn.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2017

Afgaande op de vele positieve beoordelingen dit hotel geboekt. Toch van onze kant uit een ander geluid.
Hotel is zonder meer netjes en goed schoon. Mooi zwembad. Prima voor drie sterren.
Maar in onze beginperiode was het extreem warm waardoor je 's nachts weinig verkoeling kreeg. Helaas de airco was uitgezet en bleef uit ....
's Avonds een boek lezen op je balkon, helaas de buitenverlichting wordt centraal geregeld bij de receptie en was uitgezet en mag alleen na toestemming van de manager worden aangezet. Dan maar gaan lezen in de lounge, helaas met 100 kletsende Spanjaarden weinig concentratie mogelijk, bij het zwembad gaan lezen; helaas geen verlichting.
Personeel: doet zijn werk goed, maar zonder enige passie. In Restaurant: geen begroeting (behalve bij de desk waar je je kaartje moet laten zien), geen oogcontact bij weghalen borden, geen lachje....men doet zijn werk
Bij receptie gevraagd naar routes en bezienswaardigheden in Sierra Nevada kregen we een meelijdend lachje met de opmerking dat het daar heel koud is en je er alleen maar doorheen kunt rijden, dit terwijl er toch echt wel een en ander te zien is.
Restaurant ronduit slecht. Eten is saai en eentonig en weinig vers. In het land van de sinaasappels kun je uit de automaat een mierzoet chemisch oranje sapje halen dat niets wegheeft van sinaasappelsap. Yoghurt en kwart en ijs in plastic kuipjes, jam uit een kuipje maar mag de naam jam niet dragen. Het is een waterig blubbertje dat een rode of gele smaak heeft. Broodjes zijn niet knapperig, liggen er al langere tijd en smaken wat zoetig. Brood kan geroosterd worden in aan de buitenkant ook gloeiendhete roosters (let op uw kinderen!) en twee maal doorhalen om kleurtje te krijgen. Verder iedere morgen hetzelfde, eieren, witte bonen in tomatensaus, spek, worstjes, frites???, zwetende kaas en worst en kuipjes jam, pate
Daarnaast vele zoetigheden als doughnuts, cakes, roombroodjes etc.
Het avondeten is bedroevend. Soep is een bouillon, zonder verdere toevoeging. Twee soorten vis van een kwaliteit welke ik hoogstens zou gebruiken om vissoep mee te maken. Verder erg droog en smakeloos of voorzien van een tomatensaus. Vlees ook te droog en smakeloos, met uitzondering van het gestoofde varkensvlees. Slechts 1 soort sla (ijsbergsla) en weinig verse rauwkost.
Dessert zijn cakes, ijs uit een kuipje, of fruit. De verse meloen, ananas en druiven zijn prima. Het andere fruit heeft duidelijk lang en vaak in de koeling gelegen, waardoor veel van de smaak verloren is gegaan. Schrik niet van het vele fruit dat al duidelijk rotting vertoont.
Wijnkaart is slecht gekozen. Wij hebben de rose en witte wijn geprobeerd maar vonden het geen succes. Gelukkig zagen we bij veel tafels dat men de bestelde wijn niet opdronk, dus onze mening zal wel gedeeld zijn denk ik dan maar. Kortom: bespaar je het geld van het restaurant en ga zelf op zoek tussen de vele restaurantjes.
Ligbedden aan het zwembad zijn wel aan vernieuwing nodig of moeten opnieuw worden opgespannen. Ik mis een manager die rondloopt, met gasten in gesprek gaat over verbeterpunten en vooral observeert wat er gebeurt in zijn hotel. We hebben hem 1 maal zien rondlopen met een jong vrouwtje die duidelijk aan een inspectiebezoekje bezig was. Deze jongedame zag en hoorde alleen wat de manager vertelde, maar had heel wat meer kunnen zien.
De laatste nacht kwamen zo'n 30 jongelui met muziek en drank op een wandelpad onder ons balkon het weekend vieren waardoor het feest voor ons compleet was.
Helaas niets aan te doen was het antwoord bij de receptie. Het is openbare weg.
Nogmaals het is een prima driesterrenhotel, maar verwacht niet teveel van de eerdere positieve beoordelingen

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is ruim opgezet met voldoende, betaalde, parkeerplaatsen. Doordat het hotel bijna aanbeet strand ligt zijn de reguliere parkeerplaatsen vol. De kamers zijn netjes, ruim en schoon. De bedden zijn vrij breed waardoor er veel ruimte in de kamer verloren gaat waardoor de eerste indruk erg krab is maar meevalt. Het ontbijtbuffet is perfect. Diner hebben we aan heg strand gebruikt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net als 2 jaar terug weer 2 weken genoten. Wij hadden dit keer een 2 kamer appartement ,goeie schoonmaak, prima service als je iets mist komen ze het meteen brengen. Ontbijt prima voor ieder wat wils. Ligging is super dichtbij strand en eettentjes. Zwembad groot schoon en veel liedjes. Kortom voor ons weer voor herhaling vatbaar en zeer zeker een aanrader voor iedereen die een goed hotel zoekt vlakbij het strand.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een luxe uitstraling.
Mooie luxe ruime badkamers met zeep shampoo enzo.
Het eten was heerlijk , het ontbijt met gebakken ei Naar keuze
En volop keuze in broodjes en beleg.
Warme maaltijd was heerlijk met showcooking, verse pannenkoek kon je ook laten bakken.

Datum van verblijf: april 2016