Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotel het lijkt met ups en downs te gaan vorige bezoek was qua kamer top eten was meestal koud. Nu lijkt het erop dat ook het eten warm en goed is. Dus word nog vervolgd zijn er pas ruim 1 dag.

Datum van verblijf: juni 2018
Senator-Hotels, Gerente van Playacapricho Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor een verblijf in ons hotel en voor het delen van uw mening over uw verblijf. Met vriendelijke groet,

Mirka Sala
PlayaCapricho Hotel Manager

Beoordeeld op 21 november 2017

prachtig hotel. eten heel goed en gevarieerd, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie grote kamer en mooi zwembad. ligt in de buurt van barretjes en terrasjes en restaurants. het is een echte aanrader.

Kamertip: kamers aan zuidkant hebben ganse dag zon op terras
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is geen aanrader. Buffet is elke dag hetzelfde. Het eten is koud en is dikwijls niet op tijd klaar. Weinig personeel spreekt engels en is niet altijd vriendelijk. Weïnig tot geen uitleg bij het inchecken. Bezoekers van het restaurant worden er niet opgewezen om deftige kledij te dragen voor het diner. Verouderde infrastructuur.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 september 2017

prachtig hotel eten heel goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer mooi zwembad ligt in de buurt van barretjes en terrasjes, we zijn er al een paar keer geweest, het is een echte aanrader

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Prima hotel, zeer goede all inclusive (eten en drinken allemaal merken, niet-alcoholische en alcoholische dranken. Service prima en schone kamers. Toetjes niet uitgebreid en hoogseizoen niet voldoende bedden dus handdoekje leggen.
In het verleden aardig wat all incl. hotels bezocht in Griekenland, Turkije en Spanje maar Playacapricho is goed te noemen.

Datum van verblijf: juli 2017
P-Stor, Gerente van Playacapricho Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Dear guest,

I would like to thank you for your comments, as it is through them the best way we can improve the quality of our service, understanding the perception of our product and most important the quality and friendly service we provide.

We stay in your entire disposal and hope that you return to visit us in other occasion, meanwhile we will continue working in achieving our goal that is that our guests enjoy their stay along their holiday in our establishment.

Yours sincerely,
Mirka Sala Massachs