Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (783)
Beoordelingen filteren
783 resultaten
Waardering van reizigers
82
171
193
153
184
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
82
171
193
153
184
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 783 beoordelingen
Beoordeeld op 21 februari 2017

Gelegen buiten centrum van Roquetas de Mar .
Hotel heeft volledige renovatie nodig , kamer volledig afgeleefd ( meubilair bladert af en is volledig versleten .
Kamers zijn wel zeer ruim , maar dat is dan ook enige positieve aan dit hotel .
Modern winkelcentrum in de buurt en kort bij de zee gelegen hotel .

Kamertip: Betee hotels in de buurt te vinden , afgeleefd hotel
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank yvesa578
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2015

Wij hebben afgekopen week 7 nachten gelogeerd in het ATH Las Salinas Park. Dit hotel heeft 4 sterren, maar vraag me af waar dit op is gebasseerd.

Bij aankomst in het hotel werd al meteen duidelijk dat het personeel zeer beperkt de Engelse taal sprak. Dit bleek niet alleen het geval bij de receptie (wat het uithangbord is notabene), het overige personeel zoals barkeepers, annimatie, obers spraken zeer beperkt Engels wat het comminuceren onmogelijk maakt daar alleen de Spaanse taal wordt gehanteerd.

Kamer was wel zeer ruim, met een bad/douche wat elke dag gepoetst werd/bedden & linnengoed verschoond. Airco was voldoende mits je de hele vakantie een fictief pasje in de kaarthouder stopt om het licht/airco te activeren. De "proppeler airco" daarintegen viel van ellende bijna van het plafond als we deze aanzette.

Zwembad was groot zat, maar zeer beperkt aantal paracols te verkrijgen welke absoluut nodig zijn in de bijna ondraaglijke hitte. Zelfs op het terras was geen enkele paracol te vinden om even in de schadow te zitten, zeer slecht!! Airco in het hotel zelf (niet de kamers) was ook ver te zoeken waardoor het haast onmogelijk was om even af te koelen.

Eten was erg slecht. Heel weinig smaak. Verreweg het slechtste eten wat ik tot nu toe heb mogen ervaren in alle hotels waar ik geweest ben. Redelijk veel keuze, maar weinig afwisseling. Zijn hierdoor enkele keren "verplicht" om uit te gaan eten, wat heerlijk was!

Annimatie was voor zowel jong en oud voldoende aanwezig, maar zeer slechte zaak dat geen vreemde taal gesproken werd waardoor het onmogelijk was om te volgen wat er gezegd werd.

Omgeving was voldoende te doen zoals een groot winkelcentrum (overdekt en dus koel), strand op 2 minuten lopen, aquapark, excursies etc. Ook hiervoor groot nadeel dat er zeer beperkt een vreemde taal gesproken werd.

Wifi welke in het gehele hotel zou moeten werken, dit het zeer slecht.

Al met al heeft dit hotel absoluut niet aan onze verwachtingen voldaan en raad iedereen die dit hotel wilt boeken dan ook aan om alle recensies hierover te lezen om tot een goed besluit te komen. Voor de lokale bewoners zal dit hotel wellicht super zijn, maar voor "buitenlandse" toeristen is dit een afknapper!!!!!!!

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Maikel148
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2014

Wij hebben begin juli dit hotel bezocht op basis van halfpension. Van buiten ziet het hotel er netjes en mooi uit. Bij binnenkomst van onze kamer, zag het er netjes uit. Wel zaten er her en der gaten in de muur. Erg groot bed, dit is zeker een plus punt! De badkamer was niet helemaal schoon meer, het bad was roestig en er zaten restjes van plak. Wij hadden een kluisje gehuurd, maar deze deed het niet. Dit bij de receptie gemeld en kwam binnen 10 minuten een monteur. Helaas, het kluisje niet kunnen maken. Dus gehele vakantie zonder kluisje gezeten. Het avondeten was erg slecht! Bijna elke dag hetzelfde (weinig variatie) en elke dag koud. Het ontbijt was wel oké. Het personeel was vriendelijk, maar sprak erg slecht Engels. Er werd aangegeven dat er gratis Wifi in het gehele hotel is, maar deze deed het heel slecht en hadden nauwelijks internet.

De omgeving van het hotel was oké. Het strand was zéér dichtbij, dit was zeer positief! Op loopafstand lag een winkelcentrum, jachthaven en aquapark. Het zwembad was erg mooi, alleen te weinig bedjes voor het aantal gasten.

Al met al is het hotel zeker geen 4 sterren waard. Wij kregen het idee dat het hotel nog niet af was.

Kamertip: Mocht je bij dit hotel boeken, als tip; neem een kamer met zeezicht anders kijk je tegen een ander hotel of tegen een oppervlakte van beton.
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank M V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
carlosgt747, Director de Relaciones Públicas van Hotel Colonial Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
carlosgt747, Director de Relaciones Públicas van Hotel Colonial Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken