Beoordeeld op 24 juni 2017

Het hotel ligt op 200 mtr van de straat met de bars en restaurants en 250 mtr van het kilometers lange mooie en brede strand. Wij hadden een tweekamerappartement zwembadzijde.
De zeer schone (slaap)kamers zijn prima en compleet ingericht, met goede bedden en een TV met veel Spaanse zenders. Voor wie zelf wil koken is er een prima oven, een magnetron, twee elektrische kookplaten en een waterkoker. Verder is de keuken wat mager ingericht qua keukenattributen als messen e.d.
Dagelijks schone handdoeken en drie keer per week schone lakens.
Wij waren hier eind mei, begin juni en dat betekende dat het doordeweeks erg rustig was. In het weekend stroomde het hotel vol Spaanse gasten die een weekendje weg waren. En dat was goed te horen.
Conclusie: prima schoon hotel, gunstige ligging en aantrekkelijk geprijsd.

Kamertip: zwembadzijde heeft mooi uitzicht, wel lawaaierig wegens animatie tot 24.00 u.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Dikke prima!
Vakantie in roquetas met zijn 4n.2 kids 1 van 8 andere 13.en hebben ons uitstekend vermaakt in het lekkere zwembad en de warme zee.ook geinig was dat het dagelijks leven pas om 2100 begon ;) echt heet wordt het hier niet... Alle waarschuwingen waren dikke onzin.niemand heeft het hier heet gehad en dat was in Griekenland en Turkije wel anders

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel prijs/kwaliteit. Eten niet altijd top maar er is steeds genoeg keuze. Handig peuterbad.
Enkele opmerkingen voor mensen met jonge kinderen. Het hotel is vooral gericht op Spanjaarden zelf. Hiermee moet je rekening houden. Zo start het avondeten pas om 20u. En om 22u30 start de avondanimatie. Dit is steeds buiten en heel erg luid. Sommige avonden duurt dit tot 1u30 's nachts. Niet echt ideaal als je peuter voldoende uurtjes slaap moet hebben. De siësta is hier ook nog heilig.
Overdag ook soms heel erg luide muziek aan het zwembad. Als je hier naartoe gaat, moet je kroost dus het Spaans ritme kunnen volgen. Ook vaak lawaai op de gang. Dit is een hotel waar volledige Spaanse families samen op vakantie komen. Sommige nachten liepen kinderen op de gang te roepen tot 1u 's nachts. Voor 24u is het nooit stil.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 24 juli 2015

Prima appartementen en studio's, met de service van een hotel. Elke dag schone handdoeken en wordt de studio gepoetst. Heel handig is de ijskast. Voldoende keuze zowel bij ontbijt als diner. Deze keuze is er alleen als er voldoende mensen zijn. In het voor en najaar is het eten niet best . Er is zelfs Nederlandstalig personeel. Goed gelegen, mooi zwembad en tegen betaling een jacuzzi, het is dicht bij het strand, winkeltjes en restaurantjes. Wel jammer dat de crisis hier ook heeft toegeslagen want er zijn veel winkeltjes en restaurantjes gesloten .Voor ieder wat wils, zon, zee, strand, lange wandelboulevard, winkels, restaurants, wekelijkse markt, mogelijkheid om met de bus naar Almeria te gaan.

Kamertip: wij hebben in een appartement gezeten en de andere jaren in een studio op de hoogste etage (aan te bevelen ) Wij zijn er al 3 x geweest
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 12 december 2013

Appartementen schoon en groot,personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten goed hadden half pension,afstand naar het strand ideaal.een nadeel het poortje achter ging te vroeg op slot 24.00 uur.we zijn er al verschillende keren geweest in juni gaan we weer

Kamertip: als je studio neemt eerste of tweede verdieping
Datum van verblijf: juni 2013