“Super!!!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier, verse pasta. De zwarte pasta was heerlijk en ook het specialiteitengerecht was zeer smakelijk. De cheesecake was uitmuntend en overheerlijk! Nette en vriendelijke bediening. Niet super goedkoop maar echt de moeite waard om te gaan eten.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere canneloni en pizza gegeten vriendelijke bediening beetje melige muziek leuk afgesloten met limoncello van het huis

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een geweldig restaurant. De uitbaatster komt persoonlijk aan tafel de gerechten uitleggen en aanbevelen. Alles is super lekker en zo vers. Een echte aanrader wie houdt van Italiaans. Zes op vijf wat mij betreft.

28 oktober 2017 beoordeeld

Na heel veel tapasrestaurants is dit een verademing!
Heel sfeervol ingericht met een echtpaar - zij doet de bediening en hij kookt - die er alles aan doen om het naar je zin te maken. De gerechten zijn allemaal vers en met heel veel creativiteit en liefde gemaakt. Vooraf spareribs in een Grandmarniersaus en daarna een pizza Pavarotti die geweldig was. Niet te vergeten het drankje van het huis wat aan iedereen wordt aangeboden.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al jaren in Roquetas, en hebben Via Via San Rocco 3 jaar geleden ontdekt. De eerste keer dat wij er waren was in het begin van de vakantie, wij zijn er in die zelfde week nog een keer geweest.
2 weken geleden zijn wij nog paar dagen in Roquetas geweest, ook toen zijn we 2x gaan eten bij San Rocco. Pasta luna negra is mijn favo hoofdgerecht, en de cheesecake is zoooo lekker.
Voor de mensen die in Roquetas zijn en nog een eettentje zoeken...ga hier heen...!!

Reizigers die San Rocco bekeken, bekeken ook

Aguadulce, Roquetas de Mar

In San Rocco geweest? Deel je ervaringen!