• Inclusief ontbijt
VIME Islantilla(Isla Cristina)
Orbitz.com
  • Zwembad
ADH Isla Cristina(Isla Cristina)
  • Zwembad
Hotel Paraiso Playa(Isla Cristina)
  • Gratis parkeren
Hotel Sol y Mar(Isla Cristina)
  • Gratis parkeren
Zie aanbieding
Camping Playa Taray(Isla Cristina)
27 mei 2018 beoordeeld

Zeer prettig en relaxed. Voor ons klopte het helemaal. We hebben vooral genoten van de omgeving en de sfeer in het Hotel. We vonden het nog lekker “ouderwets” Spaans. De vele Spaanse gasten in het hotel brachten een hele gezellige sfeer. Vooral ‘s avonds als de flamengo werd gedanst. Mooie winkelstraten. Ook werd er elke avond bij het diner een streekgerecht aangeboden. Vanuit deze plek zijn er leuke excursies te boeken. Fietsverhuur is in opkomst. Zeker een aanrader; we hebben bijzondere routes gefietst.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
26 mei 2018 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding - Schoon - Vriendelijk personeel - Uitgebreide All Inclusive formule
Op loopafstand van het leuke authentieke Spaans stadje Isla Cristina.
Tuin/Zwembad erg mooi, water wel erg koud in deze tijd van het jaar.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
24 mei 2018 beoordeeld

De bediening is heel vriendelijk. Overal wordt je keurig en vriendelijk geholpen. Het hotel was schoon. Kamers keurig, schoon en goede bedden. Ietwat aan de korte kant maar dat ben ik wel gewend met mijn 198 cm. Wij verbleven o.b.v.All inclusive. Het eten was netjes verzorgd. Zag er allemaal schoon uit. Het vlees vonden wij van mindere kwaliteit. Beetje kauw vlees en het warme gedeelte was altijd lauw. Ook de pasta's waren niet warm. Jammer want voor de rest was het goed. In het dorpje is niets te doen. Dit lijkt wel uitgestorven. Ik heb flinke wandelingen gemaakt maar er is geen restaurant (behalve tapas bars) te vinden. Zeer authentiek en dat heeft ook zijn charme. Het gebied is nog niet helemaal ontdekt. Kopje koffie (cortado) kost ook maar € 1,--. Voor een week een prima verblijf.

Kamertip: Ik zou altijd toeslag betalen voor zeezicht. Andere kant is niets te zien.
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel. Fantastisch eten: nog beter dan menig Turks tophotel. Prachtige kamer. Zeer schoon. Iedere dag verse lakens en handdoeken. Vriendelijk personeel. Nederlands sprekende receptionisten. Bezoekers zijn voornamelijk bejaard en Nederlands. Ik zou hier niet met jeugd komen. Dorpje is een beetje ingeslapen. Komt echter door tijd vh jaar ( begin mei). Geen massatoerisme. Hoofdzakelijk Spanjaarden. Een uurtje rijden van Sevilla.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HBIslaCristina, General Manager van Occidental Isla Cristina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft willen nemen om deze positieve reactie op trip advisor te plaatsen.
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u uw verblijf als heel prettig heeft ervaren en uw complimenten over ons vriendelijke personeel en het smakelijke eten wordt aan onze medewerkers doorgezet. Zij werken allemaal met plezier en trots om uw vakantie zo prettig mogelijk te laten zijn.

De leeftijden van onze gasten variëren inderdaad naar gelang de schoolvakanties en de tijd van het jaar en dit heeft ook zo zijn effect op de activiteiten in Isla Cristina. Elk periode heeft zo zijn eigen gasten en activiteiten en deze varieteit maakt dat er uiteindelijk voor elk
wat wils is.

Nogmaals heel hartelijk dank voor uw reactie. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen!

Hoogachtend,

Marcos Alonso
General Manager
Occidental Isla Cristina

13 oktober 2016 beoordeeld

Hotel is en tipico Español Hotel , in een mui visserdorpje , en dat nog in een natuur beschermde gebied , lekker de paella autentica , de vis markt moet men gezien hebben echt super, naar sevilla is het iets langer rijden zo 1.5 uur, en naar huelva is het 45 min, het hotel zels ist super geleden bij duinen .. gewoon zelf daarnaartoe gaan

Kamertip: Bovenste vanaf de 3e.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HBIslaCristina, Director General van Occidental Isla Cristina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Dear Guest,

Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us.

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Isla Cristina.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Sincerely regards,

Marcos Alonso