“Heerlijk gegeten voor goede prijs!”
Beoordeling van Colors

Colors
Reserveren met
Colors is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Campalto
Keukens: Pizzeria
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor goede prijs. Je krijgt wel veel, dus als je meerdere dingen wilt proeven of delen zou ik dat aangeven! Bediening top, werkt goed samen, ook al zit het vol. Je bent snel aan de beurt. Wachten duurt niet lang. Verder is het eten en weer weg. Geen romantische entourage.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets is ons tegengevallen in dit fijne restaurant. Ook de rekening was een meevaller. Eten was superlekker, we namen een samengesteld bord met ribbetjes en ander varkensvlees. De ribbetjes waren zalig! Het andere bord was vis. Ook heel lekker, de scampi s waren iets te taai, maar dat zal mss aan mij liggen. Een dikke aanrader!

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan alles merk je dat de organisatie klopt in dit restaurant. Prachtig om te zien hoe buurtbewoners en toeristen aan de 12 tafels bediend worden en er tegelijkertijd ook nog veel telefonische bestellingen afgehandeld worden. Bediening blijft heel vriendelijk in alle hectiek. 3 dagen in het hotel verbleven en ik kon er ' s ochtends al naar uitzien om 's avonds na een dag Venetie in het restaurant in Campalto te eten. Heerlijke calzone pizza met spinazie en super mozzarella gegeten en een verrukkelijke linguine met zeevruchten. Volledig voldaan beide keren, alleen jammer dat ik de huisgemaakte gnocchi niet heb kunnen proeven (want op dinsdagavond zijn ze helaas dicht). Driedubbeldwars aanbevolen, voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Bedank E. v
23 augustus 2017 beoordeeld

we hebben hier heerlijk gegeten voor weinig geld en het was wel ff schrikken toen we in ons net pak binnen kwamen want het was er erg gewoontjes geen poespas maar gewoon gezellig restaurantje
heerlijke spaghetti carbonara nog nooit zo'n lekkere gehad top

14 augustus 2017 beoordeeld

Het was een drukte van jewelste als we toekwamen,maar het personeel deed zijn uiterste best om ons toch snel een tafeltje te bezorgen. Heel de avond door, in de watten gelegd door personeel, lekker gegeten ( prijs/kwaliteit dik in orde ) en gedronken en met een kleine rekening voldaan vertrokken

Reizigers die Colors bekeken, bekeken ook

In Colors geweest? Deel je ervaringen!