“Geweldig ontvangen!”

Cantina Berioli
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 dingen om te doen in Magione
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uurtje vooraf gebeld en wij zijn er perfect ontvangen! Zeer goede uitleg in het Engels van Elisabetta! We hebben genoten van de lekkere wijnen en de heerlijke versnapperingen bij de proeverij! Na afloop hebben we nog een bestelling gedaan ze verzenden deze ook naar overal in de wereld! Zo kunnen wij na onze reis ook nog genieten van deze top wijnen

14 oktober 2017 beoordeeld

Eind van de middag bezocht voor rondleiding en proeverij. Vriendelijk ontvangen en daarna in de wijnkelder een uitgebreide uitleg gekregen over druiven en het proces van wijn maken. Engels van de jongedame was prima en ze kon haar eigen enthousiasme voor het vak goed overbrengen. Daarna binnen verschillende witte rode en een dessertwijn geproefd. Leuk om uitgebreide uitleg over te krijgen en verschillen te proeven. Uiteindelijk een paar mooie flessen meegenomen voor een nette prijs trouwens.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er op 15 augustus, een soort nationale feesrtdag voor de Italianen. Om hald vier 's-middags stonden we voor het wijnhuis. We waren de enige bezoekers. Het meisje dat normaliter de rondleiding in het Engels deed, zou pas de maandag erop van vakantie terugkomen. De gastheer en -vrouw konden nauwelijks of geen Engels, maar ze besloten toch om ons een rondleiding te geven. Ze lieten ons de wijnkelder zien en vervolgens gingen we met meneer naar de druiven. Ondanks de taalbarrière vonden wij het verschrikkelijk leuk en waardeerden ten zeerste de inspanningen van twee ontzettend lieve, gepassioneerde mensen. Ze deden zo hun verschrikkelijke best om zo goed en zo kwaad als het ging, het ons naar de zin te maken en te doen wat ze normaal voor grote groepen doen. Daarna gingen we natuurlijk hun wijnen proeven. Héérlijke wijnen die we natuurlijk gekocht hebben. Het was een zeer mooie en leuke ervaring. Als je in de buurt bent, ga dan zeker langs. Deze mensen verdienen dat!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren aangereden. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen eerst een uitgebreide uitleg in de kelder. In het Engels voor ons en in het Italiaans voor de andere gasten. Ze nam haar tijd om van alles te vertellen over de wijngaard en de verschillende wijnen. Zeer lekkere wijn, met kaas en salami erbij. Al met al hebben we ruim drie uur doorgebracht.
We kregen naast onze aankopen nog een fles wijn cadeau. Absoluut een aanrader!!

Bekijk meer beoordelingen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering heel leuk ontvangen. Terwijl wij wijn kregen, werd er voor de kinderen jus d'orange ingeschonken.
Goede uitleg van de wijnen door jongedame die goed engels sprak. Een aanrader!

Reizigers die Cantina Berioli bekeken, bekeken ook

Castiglione del Lago, Province of Perugia
Magione, Province of Perugia

Tuoro sul Trasimeno, Province of Perugia
Magione, Province of Perugia

In Cantina Berioli geweest? Deel je ervaringen!