6 september 2016 beoordeeld

Dit jaar hebben we wederom de Casina gehuurd van de geweldige gastheer Angelo. Alles was weer in orde gebracht. Eerst een duik in het zalige zwembad. Angelo had een heerlijke lasagne gemaakt, een fles wijn stond klaar en een lekkere taart voor dessert. Een betere gastheer kun je je niet wensen. Voor allerlei vragen kun je bij hem terecht. Voor een lekkere, relaxte vakantie is het in de Casina echt thuiskomen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
28 november 2015 beoordeeld

Afgelopen zomer waren we voor de vijfde maal te gast bij Angelo, de gastheer van Casina Valloreci. Wederom hebben wij genoten van de romantische accommodatie,
de prachtige locatie en de schitterende omgeving.
Op aanraden van Angelo hebben wij La Foce bezocht, een landhuis met een prachtige tuin en een fantastisch uitzicht. Deze tuin ligt ten zuiden van Pienza. Een "Must".
Casina Valloreci is voor iedereen die van rust, cultuur en uitstekend gastheerschap houdt een aanrader.
Voor ons was dit zeker niet de laatste keer.

Huub en Dora, Maarssen

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
10 september 2015 beoordeeld

Dit is het tweede jaar dat wij onze vakantie doorgebracht hebben in Casina Valloreci. Het voelde als thuiskomen. Wij werden warm ontvangen door Angelo, onze uitstekende gastheer.
Een week lang genieten van de omvangrijke tuin, een duik nemen in het grote privé zwembad en s'avonds heerlijk romantisch eten onder de buitenveranda en vooral rust. Een schitterende plek als uitvalsbasis voor uitstapjes naar allerlei steden in de buurt. Een betere gastheer dan Angelo kun je je niet wensen. Aan alles is gedacht. Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
9 september 2014 beoordeeld

Wij hebben al heel wat vakantiehuizen gehuurd in Italie, maar deze week bij eigenaar Angelo was veruit de beste vakantie ooit.
Het huis, prima geschikt voor 2 personen, is heel romantisch en gezellig ingericht. Overal zakjes lavendel, op bed, in de kastjes, in de badkamer, chocolaatje op het nachtkastje. Het zijn maar kleine dingen, maar er is overal aan gedacht om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een welkomstdrankje uit de streek, een fles wijn voor s 'avonds. Bijzonder attent. Rondom het huis bevindt zich een enorme tuin met een groot zwembad. Overal ligstoelen, parasols, hangmatten. Wat een luxe en wat een privacy. Er is een groot overdekt terras met buitenkeuken, waar je gezellig kunt eten. Gekleurde lampjes, kaarsen aan, de avond is compleet. Heb je vragen, advies nodig, Angelo staat altijd klaar om je van dienst te zijn. Op en top een gastvrije en vriendelijke gastheer. Echt een aanrader!!
Alexander en Stefka

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
20 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische week gehad in Casina Valloreci, met een uitstekende en zeer aardige gastheer Angelo. Warm ontvangst, zeer verzorgd en sfeervol huis, met een prachtig zwembad in een hele mooie omgeving. Ideale plek om je vakantie in Toscane te vieren.

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner