“Met een groep van 36 mensen eten...”
Beoordeling van Ristorante Conte Matto

Ristorante Conte Matto
Reserveren met
Ristorante Conte Matto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Trequanda
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
22 oktober 2016 beoordeeld

We waren voor een bruiloft in Trequanda met een groep vrienden. Dit was 1 van de weinige restaurants in de buurt en schijnbaar ook een van de beteren evengoed want het zat zo vol dat wij niet met zijn allen konden eten. Communicatie probleempje tussen restaurant eigenaars en de groep. Ze waren echter niet erg probleemoplossend. zal ook wel met taal barriere te maken hebben. Verder wel lekker gegeten maar het was zeker niet denderend..

12 oktober 2015 beoordeeld

een eet ervaring om nooit te vergeten, wij woonde tijdelijk in een huis in Trequanda, en aten hier 5 keer in een week. nooit een teleurstelling, de heerlijkste crostinies met truffel ooit gegeten.

3 september 2014 beoordeeld

Heel prima restaurant, vrij druk, gezellig, professionele betrokken medewerkers, erg attent. De gereserveerde tafel was bezet, één tafel opgeschoven, geen enkel probleem, toch een heerlijk glas Spumanti gehad. Dit restaurant is een keiharde aanrader.

• Sfeer
27 oktober 2013 beoordeeld

Wij bezoeken dit restaurant reeds meer dan twintig jaar. Telkens opnieuw is de vriendelijke bediening, de uitstekende Toscaanse keuken een ervaring. De uitgebreide wijnkaart biedt een mooi overzicht van een aantal streekwijnen. De Pometti-wijnen vallen daarbij op (fattoria La Selva). De gastheer zal u graag met raad en daadbijstaan.

22 augustus 2013 beoordeeld

De degustatiemenu is prijs kwaliteit uitstekend. laat je verrassen door een lekker soepje met brood. Restaurant maakt deel uit van Slowfood beweging. Erg aangenaam terras.

• Sfeer

Reizigers die Ristorante Conte Matto bekeken, bekeken ook

Trequanda, Province of Siena

San Giovanni d'Asso, Montalcino

In Ristorante Conte Matto geweest? Deel je ervaringen!