12 oktober 2017 beoordeeld

Uitstekend agriturismo vlakbij Pisa en toch rustig gelegen. Het ligt net buiten het dorp aan een onverharde weg. Hierdoor hangt er een landelijke sfeer en toch zijn stadse zaken zeer dichtbij. We zijn zeer gastvrij ontvangen en de vriendelijke eigenaren doen hun best het je naar de zin te maken. Prima uitvalsbasis voor Pisa en Lucca.

Mooie sfeervolle kamer. Goed bed, schone badkamer, koelkastje, hor voor het raam. Wifi haalde net de kamer niet, maar in ontbijtzaaltje en bij het zwembad was het prima. Gratis parkeren.

Keurig zwembad (wel koud), met nette nieuwe ligbedden. Super.

Aanrader: er is een mogelijkheid met de fiets naar Pisa te gaan. Geen al te beste fietsen, maar het is ook maar een kwartiertje dus prima te doen. Je rijdt over een landweg naar een oud aquaduct en volgt die Pisa in, zo het centrum in, erg makkelijk.

Ontbijt is simpel maar er is genoeg keus uit fruit, yoghurt, ontbijtgranen, melk, vruchtensap, koffie en thee. Daarnaast eigen gemaakte taartjes en cake, je kunt brood roosteren en er is kaas, ham en jam etc. Alles bij elkaar een aanrader

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

Mooie, schone kamer die lekker koel was door de airco en fris door dat er een lucht ververser stond. Kamer is op begane grond en er staat een zitje voor de deur. Eigenaren waren erg aardig en behulpzaam. Hebben 2 restaurants aangeraden gekregen en die waren allebei top. Eentje op loopafstand, de ander op 10 minuten rijden. Het zwembad is erg groot en net nieuw. Voldoende ligbedden eromheen. Er is een speeltuintje en staat een tafeltennistafel. Wij zijn 2 nachten geweest op doorreis en dat was erg relaxed. Hebben Lucca bezocht en lekker aan het zwembad gelegen.
Ontbijt is simpel maar er is genoeg keus. Verschillende soorten taartjes en cake, je kunt brood roosteren en er is kaas, pasta en jam etc. Er is voldoende fruit en verschillende soorten yoghurt, ontbijtgranen, melk, vruchtensap, koffie, thee. Ik zou deze agriturismo zeker aanraden, hij ligt gunstig om verschillende plaatsen te bezoeken en aan een rustig weggetje.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
lapisana, Proprietario van Agriturismo La Pisana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Hallo, danke für diese wundervolle Bewertung.
befriedigt uns in unserer Arbeit.
Vielen Dank und viele Grüße
Federico e Francesca
Ciaooooo :)

19 december 2016 beoordeeld

Deze b&b ligt net buiten het centrum van Pisa, het laatste stukje straat is een grindwegel. Zeer rustige ligging dus!

Zeer vriendelijke ontvangst.

De kamer en badkamer zijn niet heel ruim, maar alles was aanwezig. De kamers hebben een authentieke stijl.

Het ontbijt was typische Italiaans: cakes, koekjes, ... = erg zoet. Ik ben wel fan, maar niet iedereen zal dit appreciëren denk ik?

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen B&B nabij Pisa. Zeer vriendelijke eigenaren en zeer hulpvaardig. Hier wordt je als gast erg verwend. Pisa ligt op ongeveer 20 minuten fietsen van dit B&B. Vanuit Pisa met de trein naar Lucca of Florence. Leuke kamers met schoon bedlinnen wat regelmatig wordt verschoond. Wij hebben deze B&B als zeer prettig ervaren, een echte aanrader! Met veel dank aan Frederico, Franceska en Nathalia en familie!!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
lapisana, Proprietario van Agriturismo La Pisana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Grazie Mille... :) You Are Very Very Nice!! Grazie Grazie... Ciao Federico & Family :)

18 augustus 2015 beoordeeld

Mijn zoon (6) en ik hebben drie dagen fijn kunnen ontspannen in een heerlijke kamer met vooral zoet ontbijt, op nog geen tien minuutjes van Pisa. Wij waren te voet en hebben Pisa, de lkalme, groene omgeving en het dorpje Mezzana vooral lopend en met de bus verkend. La Pisana ligt mooi tegen een achtergrond van bergen en boerenland en toch op nog geen 700 meter van het dorpje. Het biedt heel veel speelruimte met een ruime tuin, en overdekte loungeruimte. Heerlijk gewandeld langs de Arno, en ook het prachtige, natuurhistorisch museum Certosa was een echte aanrader voor zowel mijzelf als mijn zoon!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie