“Van geen plek naar 6 plekken”
Beoordeling van I Boceri

I Boceri
Geclassificeerd als nr. 5 van 115 Restaurants in Poggibonsi
Keukens: Italiaans, Pizzeria
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrije zaak. Goed geholpen en zeer creatief een tafel gecreëerd We kwamen tijdens de opening om 19.30 aan. Ze hadden nog 2 plaatsen over en we waren met 6 personen. Geen enkel probleem dan maken we een tafel. Zo gezegd, zo gedaan. Zeer goed gevulde glazen wijn en heerlijke pizza's. Top adres!

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangst, heerlijke pizza's. De medewerkers zijn erg begaan en doen hun werk met passie, dat proef je terug in de pizza. Pizza met pesto en mozzarella echt geweldig!!!!!!!

9 augustus 2017 beoordeeld

Op aanraden hotel hier gaan eten, naar hun zeggen beste pizza's in Poggibonsi. Dit kunnen wij alleen maar beamen. Vriendelijke ontvangst, simpel (klein) restaurant met deels zicht op de open keuken (pizza keuken). Vroeg arriveren is de boodschap want vele tafels gereserveerd en de andere raakten snel gevuld. Is een echt pizza restaurant (meer dan 30), andere gerechten op een hand te tellen. Desserts ook zeer lekker en alles home-made.

23 juli 2017 beoordeeld

Gezien de mooie recensies een bezoek gewaagd aan I Boceri. Dat beviel zeer. We kwamen om 19u40 als eerste en om 20u10 zat te hele tent vol. Mooi lokaal, iets te felle verlichting, en vol met locals. Ruime pizza kaart, beperktere overige kaart maar ruime aanvulling op de borden. Zowel de gewone als de vegetarische antipasti misto zijn lekker, net als de ravioli met salsicce en saffraan, en een heerlijke roastbeef (gemaakt in een korst van zout) met grana, rucula en aceto balsamico. prima huiswijn en een zeer schappelijke rekening!

3 augustus 2016 beoordeeld

We hebben de eerste avond een pizza gegeten die zijn weerga niet kent. Hoe je met relatief weinig topping zo'n lekkere pizza kan maken.
De bediening was top!
We hebben dezelfde avond ook gelijk besloten de volgende avond weer te reserveren.
Een andere pizza maar , weer, met heel veel passie gemaakt.
Echt een van de beste pizza's ooit!!!

Reizigers die I Boceri bekeken, bekeken ook

Poggibonsi, Province of Siena

In I Boceri geweest? Deel je ervaringen!