5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze drie dochters van 11, 8 en 4 jaar een week vakantie gevierd in deze fantastische ambiance. Wat een fantastische rustige plek is dit. Omdat het zeer heet was waren de meiden niet bij het zwembad weg te krijgen. Voor ons geen straf omdat in alles was voorzien. Nostalgisch en luxe appartement. We komen hier zeker terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
22 augustus 2016 beoordeeld

Een waar paradijs!!! Zeer goede appartementen voorzien van alle comfort. Rust en een ongelooflijk mooi uitzicht. zeer proper en aangenaam zwembad, mooie onderhouden tuin, gerieflijk en ruime appartementen voorzien van alle comfort. uitstekende wifi gratis.

Kamertip: fantastisch uitzicht. goede uitvalsbasis om de streek te verkennen
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie