“Prima”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig plekje, al was het even zoeken. Onder een zonnescherm van begroeiing is hier een prachtig terras.
We hadden een prima selectie van kaas en vleeswaren, daarna twee heerlijke pizza’s. Beetje teveel eigenlijk, maar alles was erg lekker en bediening vriendelijk. Kan het iedereen aanraden !!

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ingang van dit restaurant laat niet zien hoe leuk het eigenlijk is. We zaten op een groot balkon overdekt met wijntakken en leuk aangekleed aan de rand van pitigliano. Het uitzicht was dus ook niet verkeerd. Onze pizza's waren heerlijk. Ik bestelde er eentje met truffel(tapenade) en dat was heerlijk. We waren inclusief water en karaf wijn nog geen 30 euro kwijt. Echt een aanrader voor een leuk avondje uit.

Datum van bezoek: augustus 2018
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn vijven lekker gegeten en heel vriendelijk bediend; terras met een prachtig uitzicht; binnen een aantal tafels in een kelderachtige omgeving

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weet niet wat anderen schrijven over bediening wij werden alvast correct bediend.Ik ben persoonlijk geen grote pizza liefhebber maar dit moet met voorsprong de beste pizza zijn die ik ooit gegeten heb.En wat een mooie locatie buiten onder de wijnranken.Wel een beetje trappen doen om er te geraken.

Datum van bezoek: juni 2018
31 mei 2018 beoordeeld

Na aanbeveling van een kennis en inwoner van Pitigliano wilden we gaan dineren bij Il Noce. Een bediende wees ons een tafel op het terras aan maar wij wilden liever bij een andere vrije tafel gaan zitten, wat meer achterin op het terras met een mooi uitzicht. Hier ging de bediende niet mee akkoord omdat dit voor haar te ver lopen was! Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte en ongastvrije gastvrouw meegemaakt. Wij zijn meteen vertrokken om elders in Pitigliano te gaan eten. Er zijn genoeg alternatieven in dit dorp met vriendelijk en gastvrij personeel.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pizzeria trattoria Il Noce bekeken, bekeken ook

Pitigliano, Province of Grosseto

In Pizzeria trattoria Il Noce geweest? Deel je ervaringen!