“lekker en niet duur”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 augustus 2016 beoordeeld

Een eenvoudig eethuis met lekkere pizza en spaghetti. Zeer smaakvolle gerechten en vlotte bediening. Ze gaan ervoor. We zijn er drie keer geweest.

Schrijf een beoordeling

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. 2 volwassen en 3 kinderen. Vriendelijke bediening. Correcte prijs. Vlotte bediening met zelfs een aperitiefhapje van het huis gekregen.

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plaats om snel een echte Italiaanse maaltijd te eten: pizza (met een schaar!) of homemade pasta. Eenvoudig maar erg smaakvol en niet duur. Aan gezellig parkje. De Italianen eten hier ook, dus geen toeristenspot.

26 juni 2016 beoordeeld

Aan de ingang van oude centrum van Pienza ligt dit Ristorante Pizzeria. Er is een buitenterras langs de weg die grenst aan het stadsparkje. De kaart biedt voldoende keuze. Voor een Pizzeria viel de smaak van de pizza tegen.

7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriete pizzeria in Pienza. Voor de kinderen omdat ze pizza met schaar mogen eten en voor ons omdat het de lekkerste pizza's zijn. Zelf ben ik geen grote pizza fan maar de pizza bianco met pecorino, truffelolie, rucola en walnoot is overheerlijk!

Rubina B, Proprietario van La Mensa del Conte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2016

Ci fa molto piacere sapere che vi sei trovata bene nel nostro locale. Speriamo per questo che tornerai a trovarci.
Distinti saluti:
La mensa del conte

Reizigers die La Mensa del Conte bekeken, bekeken ook

Pienza, Province of Siena

In La Mensa del Conte geweest? Deel je ervaringen!