• Gratis parkeren
Il Chiostro di Pienza(Pienza)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Poggio Tobruk(Pienza)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Rutiliano(Pienza)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La casa di Adelina Charming House(Monticchiello)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Residence San Gregorio(Pienza)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Palazzi del Papa(Pienza)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Zwembad
Priceline
  • Inclusief ontbijt
21 mei 2016 beoordeeld

Prachtig hotel, ideale ligging voor een vakantie in de Val d'Orcia. Lichte ruime kamers. Elke kamer heeft een extra opvallend detail , in kamer 101 is dat de douche. Kamer lag net naast de lift maar daar merk je niks van. Mooi zonneterras met hottubs. Kleine gratis priveparking. Op minder dan 5 minuten wandelen van Pienza zelf. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, bedankt Laura en alle anderen.wij komen gegarandeerd terug.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld

Van 26/08 tot 31/08 verbleven in dit mooie 4-sterren hotel. Mooie, ruime en superstrakke kamer op de 1e etage. Dagelijks gebruik gemaakt van het solarium met de hottubs. Buitengewoon vriendelijk personeel, mede dankzij Claudia, Laura, Manuel en Driss hebben wij een onvergetelijk verblijf gehad. Ontbijt was van prima kwaliteit en zeer uitgebreid. De ligging van het hotel is ideaal, net buiten de stadsmuren van het mooie Pienza. Wij komen zeker terug!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
ReceptionCorsignano, Responsabile reception van Hotel Corsignano - Pienza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2015

Dear Guest,
thank You very much for Your kind review!
it is always a big satisfaction for our team to work and receive compliments from our guests!!

Always at Your disposal,
Best regards.
Laura - Customer care

23 augustus 2015 beoordeeld

Superhotel met zeer vriendelijk onthaal & info.
Zeer ruime kamers met alle comfort.
Ontbijt meer dan voldoende & restaurant zeer lekker.
Top is het terras met de 2 jaccuzi's die dagelijks gereinigd worden & waar je in alle rust ook 's avonds een glaasje kunt drinken.
Heb eigenlijk NIETS negatief te vermelden.
AANRADER N° 1 !!!

Kamertip: 100% aangepast voor mindervaliden. (togang - lift - ...)
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
ReceptionCorsignano, Responsabile reception van Hotel Corsignano - Pienza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2015

Dear Guest,
Thank You very much for Your stay at Hotel Corsignano and for writing about us!!

We are happy you have enjoyed everything about our services!
We really hope to see You again.

Best regards,
Laura - Customer care

10 mei 2014 beoordeeld

Samen met mijn vrouw hier (slechts) één nacht verbleven, maar wat een zeer aangename ervaring. Mooie nette kamers, ideale ligging om Pienza te bezoeken, heel goed ontbijt en een speciale vermelding voor de uiterst vriendelijke en behulpzame service aan de receptie.

Een hotel waar wij zeker en vast in de nabije toekomst terug naar toe zullen gaan!

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
corsignano1812, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Corsignano - Pienza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2014

Dear guest, thank you for your kind words!
We are very pleased that you enjoyed staying in our hotel!
Greetings from Fam.Fioravanti and all the staff

28 juli 2012 beoordeeld

Mooi interieur, verzorgde nette kamers met alle moderne comfort, zeer goed onderhouden. Overal wifi (gratis) alhoewel die niet echt super snel is.
Ontbijt wel een beetje karig.
Geen zwembad maar het terrasje met de 2 wirlpools maakt veel goed.

Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden