“Goed eten i.c.m. arrogantie en hoge prijzen”
Beoordeling van La Terrazza del Chiostro

La Terrazza del Chiostro
Geclassificeerd als nr. 16 van 63 Restaurants in Pienza
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier gaan lunchen. De een erg goed gegeten, de ander minder. Wegens allergie moesten de babyclams weggelaten worden bij de op het oog overheerlijke pasta met pesto, saffraan en babyclams. Op zich had het best vermeld mogen worden dat dan slechts een pasta pesto over zou blijven en alle rest wat omschreven stond bij het gerecht weg zou vallen. Of had in het ergste geval iets gedaan met de prijs, aangezien een pasta pesto volgens mij niet zo duur hoeft te zijn, maar dat zal mijn mening wel zijn. Naast dit feit, raadde de ober ons, zonder dat we een wijnkaart hadden gehad, een wijn aan bij de gerechten. Altijd leuk, zou je denken dan. Ware het niet dat de wijn €10,- per glas(!) kostte. Nu hebben wij in ons leven behoorlijk wat wijn gedronken, maar toch nog vrijwel nooit een van €10,- per glas en al helemaal niet als je het als aanbeveling krijgt. Vermeldt het er dan, wederom, op z'n minst bij. Oh ja, en toen we de rekening voor onze vrij simpele lunch kregen die maar liefst €92,- bedroeg (voor een pasta pesto, 1 lekker gerecht, 2 wijn en een flink bedrag aan couverts), was dat toch echt aan onszelf te danken. Geen discussie over mogelijk wat betreft de ober. Overigens trekken ze de klantvriendelijkheid wel rechtlijnig door lees ik op deze website. Iedereen die ook maar iets meld over dat het te duur is, krijgt een opmerking als "start to get tired of people who do not pay attention to the menu". Begrijpelijk, maar misschien kunnen jullie ook naar jezelf kijken.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Dear Iris good evening.
As use to do I need to THANK You for all the attentions paid on my restaurant.
THANKS to choose us last week for lunch while visiting Pienza and THANKS to review us.
About price complains, You're in right (I'm tired of them) tha's why I dont reply on it.
Maurizio Abbate

Ps: I'm taking care of my business in Pienza since the 2003 and trust me every day I'm so critic on myselfe and on what need to do to give the best service to my Guest. Maybe is time to change font to our menù and price list.

9 juli 2017 beoordeeld

We wilden even wat drinken en werden naar het terras gelokt door een groot bord aan de hoofdstraat van Pienza. Inderdaad; het uitzicht is fenomenaal! Koffie konden we niet krijgen, iets van de bar mocht wel. Dus wat besteld. Maar om nou 30 euro te moeten afrekenen voor 3 cola's en een (wijnglas) bier........ Dat was dus eens maar nooit weer.... Oh ja: we kregen wel wat nootjes en nacho's bij ons drinken.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Dear Guest buona sera.
First of alllet me THANK you to choose us during Your trip in Pienza.
Unhappy to read your negative comment about our bar, I can only guarantee that what you paid is the total price listed in the menu from which you chose what to drink.
Start to be tired of reviewers who do not pay attention to the prices displayed on menù as you.
Greetings.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische lunch gehad. Geweldig inventieve gerechten met daarbij heerlijke wijn. Prachtig uitzicht. Maar vooral de wijze van omgang van de medewerkers die precies wisten wat wij wilden. Professioneel, maar niet afstandelijk

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2017

Dear Grietje buona sera & buon week end.
First of all I need to THANK You for time and attentions paid on La Terrazza del Chiostro.
THANKS to decide to have lunch at our restaurant during Your trip in Tuscany.
THANKS for all Your compliments that proud of their work with all my pleasure I forward to all the elements of my team.
THANKS for Your kind review on TA.
I'll be honored to meet and welcome You personally, if, once again visiting Orcia's Valley You'll decide to come back at La Terrazza del Chiostro.

10 juni 2017 beoordeeld

Al verschillende keren komen lunchen of dineren in de voorbije 10 jaar en het is er nog al even verzorgd en lekker. Dit keer een rustige lunch in de oude kloostertuin. Hier heb je geen last van de drukte. Het uitzicht is hier samen met eten zeker een pluspunt. Ontvangst is hartelijk, bediening klassevol. Een iets duurdere prijsklasse maar je krijgt waar voor je geld. Ik ga zeker nog terug.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear Irene buongiorno.
First of all I need to apologise with You for my late reply and then THANK You for time and attentions paid on our restaurant.
THANKS to choose la Terrazza del Chiostro for Your lunch.
THANKS for all Your compliments that with all my pleasure I forward to all the members of my team.
THANKS to review us on TA.
I'll be always honored to welcome You prersonally if You'll decide to come and visit us in future.
Maurizio

26 augustus 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt geweldig, een prachtig uitzicht over Toscane en in de verte de Monte Amiata. De keuken is geraffineerd, Toscaanse keuken, maar met een culinaire touch. De service is ook uitstekend ! Het team van Maurizio Abate, verzorgt je een onvergetelijke maaltijd. En tot slot, dat allemaal voor redelijke prijzen ..... en wat een wijnkaart !!
Corrado

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

My Dear Corrado BUONGIORNO!
How I can start my reply if not saying You THANKS.
THANKS to come and visit us again during Your trip in Orcia's Valley.
THANKS for all Your compliments that with all my pleasure and proud of their work, I forward to all my team.
THANKS for Your kind review on TA.
I',m so glad of Your full satisfaction and wait to have chance to meet You as soon back in Tuscany.
All my best regards.
Maurizio

Reizigers die La Terrazza del Chiostro bekeken, bekeken ook

In La Terrazza del Chiostro geweest? Deel je ervaringen!