“Lunch with a view”

Geclassificeerd als nr. 19 van 56 Restaurants in Pienza
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 juni 2017 beoordeeld

Al verschillende keren komen lunchen of dineren in de voorbije 10 jaar en het is er nog al even verzorgd en lekker. Dit keer een rustige lunch in de oude kloostertuin. Hier heb je geen last van de drukte. Het uitzicht is hier samen met eten zeker een pluspunt. Ontvangst is hartelijk, bediening klassevol. Een iets duurdere prijsklasse maar je krijgt waar voor je geld. Ik ga zeker nog terug.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear Irene buongiorno.
First of all I need to apologise with You for my late reply and then THANK You for time and attentions paid on our restaurant.
THANKS to choose la Terrazza del Chiostro for Your lunch.
THANKS for all Your compliments that with all my pleasure I forward to all the members of my team.
THANKS to review us on TA.
I'll be always honored to welcome You prersonally if You'll decide to come and visit us in future.
All my best and warm regards.
Maurizio

Schrijf een beoordeling

26 augustus 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt geweldig, een prachtig uitzicht over Toscane en in de verte de Monte Amiata. De keuken is geraffineerd, Toscaanse keuken, maar met een culinaire touch. De service is ook uitstekend ! Het team van Maurizio Abate, verzorgt je een onvergetelijke maaltijd. En tot slot, dat allemaal voor redelijke prijzen ..... en wat een wijnkaart !!
Corrado

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

My Dear Corrado BUONGIORNO!
How I can start my reply if not saying You THANKS.
THANKS to come and visit us again during Your trip in Orcia's Valley.
THANKS for all Your compliments that with all my pleasure and proud of their work, I forward to all my team.
THANKS for Your kind review on TA.
I',m so glad of Your full satisfaction and wait to have chance to meet You as soon back in Tuscany.
All my best regards.
Maurizio

7 augustus 2016 beoordeeld

In het kleine Pienza ligt dit restaurant centraal en op de stadsmuur met een oneindig uitzicht. Reserveren is nodig, maar dan kan de champagne zelfs gesabreerd worden. Het menu is behoorlijk uitgebreid en de keuken redelijk verfijnd. De bediening is professioneel en vriendelijk. Er staan voldoende parasols bij de lunch. Vier heel tevreden eters, maar daarna liet de rekening vrij lang op zich wachten: deze was heel gecompliceerd, maar bleek geheel te kloppen.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Dear Jan buon pomeriggio.
Glad that You decide to visit our restaurant I must say You THANKS.
THANKS for all Your attention.
THANKS for all Your time.
THANKS for all Your compliments.
THANKS for Your review on TA.
Proud of my team work and of that You enjoyed Your choice all around, I'll wait to have pleasure to meet You personally during Your next trip in Orcia's valley.
Best regards.
Maurizio Abbate

1 augustus 2016 beoordeeld

De ligging van het terras is zeer indrukwekkend. Het ligt bij een voormalig klooster en je kunt kijken over de Val dOrcia tot aan de monte Amiato. Het voorgerecht was uitstekend. Salade met peccorino en carpaccio.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Geachte gast buongiorno.
Ik moet zeggen U dank.
BEDANKT om terug te komen en bezoek ons.
BEDANKT voor al jullie tijd en al je aandacht betalen La Terrazza del Chisotro.
BEDANKTvoor al jullie complimenten dat ik vooruit, met al mijn plezier, aan al mijn jonge team.
BEDANKT voor uw review over ons restaurant op TA.
Ik zal altijd een eer om te reserveren u een van onze beste tafel op het terras, zodra U de kans om Pienza opnieuw te bezoeken.
Beste wensen.
Maurizio.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, fantastisch uitzicht, vriendelijke bediening, uitstekende wijn, kindvriendelijk, gezellig en feeëriek kader

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Tom goedemorgen.
Hoe kan ik mijn antwoord beginnen als niet sayng You GRAZIE.
Bedankt voor al je aandacht op ons restaurant.
Bedankt voor al jullie complimenten dat ik met al mijn plezier dat ik te doen toekomen aan al mijn team.
BEDANKT om te beslissen om te beoordelen La Terrazza del Chiostro op TA.
Trots op mijn team werken en te wachten om je te ontmoeten tijdens je volgende reis in Pienza, met vriendelijke groet.
Maurizio Abbate

Reizigers die La Terrazza del Chiostro bekeken, bekeken ook

Pienza, Province of Siena
Pienza, Province of Siena

In La Terrazza del Chiostro geweest? Deel je ervaringen!