“met een super uitzicht is het goed vertoeven”
Beoordeling van La Terrazza del Chiostro

La Terrazza del Chiostro
Geclassificeerd als nr. 15 van 62 Restaurants in Pienza
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 juni 2016 beoordeeld

we aten hier met uitzicht op t toscaanse landschap. prima eten. attente obers. jammer dat de hotelgasten eerste rang mochten zitten en vervolgens niet kwamen en dat deze tafeltjes leeg bleven. sfeervolle plek.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Lydia buon giorno.
Fisrt of all let me say You sorry for my late reply and of course THANKS for all Your attention paid on our restaurant.
THANKS to decide to visit us.
THANKS for all Yopur compliments.
THANKS for Your review on TA.
I'm so glad that Youenjoyed Your stay at Terrazza del Chiostro and so sorry that we had no chance to let You seat in cause tables were booked. Unfortunatelly sometimes happens that guest book table and even if they decide to dont come any more dont call us again.
Hope to have chance to have You as my Guest during one of Your next trip in Pienza and give You our best table overlooking Orcia's valley.
Warm regards.

21 mei 2016 beoordeeld

Tuinterras van dit hotel is een ideale plaats om te lunchen en te dineren. Wat een uitzicht. Maar ook het eten is heel lekker. Vriendelijke service . Telkens we Pienza zijn, gaan we er minstens een keer lunchen.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Irene buon giorno.
How can I begin my reply if not thanking You for the attention reserved to our restaurant.
GRAZIE to choose our restaurant during Your stay in Pienza,.
GRAZIE for all Your compliments to the quality of our food and to our staff service.
GRAZIE to decide to review La Terrazza del Chiostro on TA.
Honored of my team work who turn Your compliments with all my pleasure and waiting to meet You personally during Your next trip in Orcia's valley i remain.
Warm regards.

16 juli 2015 beoordeeld

Wat een geweldig uitzicht over het landschap van Toscane. Genietend van een geweldige Prazzo (lunch) mochten wij aanschuiven in de prachtige kloostertuin. Dit klooster is nu een hotel midden in het centrum van Pienza. Maar je mag er als gast ook alleen gebruik maken van het restaurant. De geserveerde pasta's waren uitstekend en de Vernaccia van Panizzi idem dito. Al met al een geweldige lunch voor slechts € 50,= all in. Met het geboden uitzicht en de mooie gerechten en wijnen meer dan een aanrader. Bediening kan mogelijk wat professioneler.

Maurizio A, Proprietario van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2015

Dear Eddy buongiorno.
I'm honoured to read about Your satisfaction after that You've been at our restaurant for lunch time.
Please let me say You THANKS.
Thanks to choose us, thanks for Your compliments and thanks for Your review on this website.
Will be my pleasure to meet You in future once again in holiday through the Tuscan hills.
Best regards.

18 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens ons bezoek aan dit vrij toeristische stadje geluncht. Heerlijk typisch Italiaans. De bediening was prima en wij vonden het echt lekker. Gewoon waar voor je geld. Kindvriendelijk en prachtig uitzicht (als je daar vooraan zit). Er zaten geen locals naar alleen toeristen maar dat is logisch in juli.

On-air71, Direttore van La Terrazza del Chiostro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2014

Dear Guest buongiorno e buona domenica.
I'm so sorry if I reply You in english and not in Your language.
Grazie.
Thanks a lot for all the time that You gave to us coming for visit and to comment it on this web site.
The Chef and all my group really appreciate it, and with them I'm waiting to see You during Your next visit in Val d'Orcia.
Best wishes.
Maurizio Abbate

23 september 2013 beoordeeld

22/09/2013 - Kort bezoek aan deze plaats, op doorreis. We vonden dit terras, met fantastisch uitzicht op de vallei. De obers hadden meer aandacht voor de Italiaans sprekende gasten. Hun Engels (of welke andere taal dan ook) was puur slecht. "Do you want to eat?". Dit werd ons gevraagd door een van hen, met een gezicht als een oorwurm. Tja, wat wil je anders in een restaurant?
We besloten het te houden bij een salade met geitenkaas. Het was niks bijzonders. Onderwijl werd het uitzicht verstoord door half ontklede gasten (heel dikke!), die van en naar het zwembad liepen. En door die arrogante obers.
Op de rekening stond een vast bedrag van EUR 2,50 pp om te mogen zitten, en er was gemakshalve 10% "servizio" bij opgeteld.
Wat een afgang. Als je niet in de horeca wil werken, doe het dan niet.
Ons advies: doorlopen naar een ander adres. Zij zijn uw geld niet waard.

• Sfeer

Reizigers die La Terrazza del Chiostro bekeken, bekeken ook

Pienza, Province of Siena

Monticchiello, Pienza

In La Terrazza del Chiostro geweest? Deel je ervaringen!