“Prima gegeten”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het moeilijk iets leuks te vinden in Pienza. Dit is denk ik een van de betere opties. We waren hier voor de lunch (er is geen buiten) Wij hadden steak en pasta met kaas en peper, met een huiswijn. Prima smaken...niks mis mee...maar ik miste sfeer, en vergeleken met andere restaurants in de regio, niet in de top 5 helaas..

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein authentiek restaurant met lekkere pasta en lekkere toetjes.
Baccus heeft ook een ruime keus van wijnen. Wel het advies om in het weekend te reserveren!!

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een hete dag binnen geluncht, prima te doen. Kaart is beperkt maar alles zag er lekker uit dus weinig risico daar. Bruscetta pecorino gegrild met proscuito vooraf, homemade ravioli met als bijgerecht witte bonen en heerlijke aubergine uit de oven met rozemarijn. Met een lekkere Vermentino. En het huis-dessert na. E50 voor 2 personen. Aanrader!

Een TripAdvisor-lid
20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een koude avond lekker gegeten bij baccus. Goede verse geraffineerde pasta en lekker vlees met zoete uien. Het toetje was een aardbeien taartje dat de avond een goed einde gaf. Lekkere huiswijn en een goede prijs kwaliteit. Beperkte kaart maar alles naar wens in een gezellige ambiance. Ober doet zijn best maar engels is niet zijn sterkste punt

15 augustus 2014 beoordeeld

Wij kozen dit kleine restaurantje min of meer bij toeval en wat een geweldig toeval. Wat een smaak! Bediening supervriendelijk en sprak redelijk goed Engels ook. Wij kregen een romantisch tafeltje in een nisje. Erg fijne wijn ook. Suggesties worden gedaan als je ernaar vraagt. Een genot voor iedereen. De zelfgemaakte pasta is verrukkelijk! Ik kan niet anders dan dit restaurantje aanraden. Daarnaast is Pienza een bijzonder fraai plaatsje.

• Sfeer

Reizigers die L'Osteria Baccus bekeken, bekeken ook

Pienza, Province of Siena
Pienza, Province of Siena

In L'Osteria Baccus geweest? Deel je ervaringen!