Albergo Ristorante Corona
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel Bridge(Bagni di Lucca)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Park Hotel Regina(Bagni di Lucca)
  • Zwembad
Hotel Il Pescatore(Borgo a Mozzano)
Hotel bekijken
Hotel Ristorante Milano(Borgo a Mozzano)
La Vignola(Barga)
  • Gratis parkeren
Renaissance Tuscany Il Ciocco Resort & Spa(Castelvecchio Pascoli)
FilterenAlle talen
26 augustus 2012 beoordeeld

Toscane stond al heel lang bovenaan mijn verlanglijst, en ik ben zo blij dat ik uiteindelijk de keuze heb gemaakt voor Bagni di Lucca. Het ligt prachtig verscholen in het groen en je komt er helemaal tot rust. Het hotel dateert uit begin vorige eeuw, maar is van voldoende gemakken voorzien. Het is juist leuk dat er nog details van vroeger zijn. Roberto en zijn staf doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Je van advies dienen als je een dagtrip wil maken of zelfs het ontbijt vervroegen als je een keer op tijd op pad wil gaan. Het eten is heerlijk, de toscaanse keuken is natuurlijk al heel lekker, maar de chef van Corona heeft liefde voor het vak, en dat proef je in het eten. In de ochtend wordt je al verwend met een heerlijk ontbijt op het terras aan de rivier, een heerlijk begin van de dag. De intimiteit van dit kleine hotel, de aandacht voor de gasten en de prachtige omgeving hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

Kamertip: Neem een kamer aan de kant van de rivier!
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
26 augustus 2012 beoordeeld

Gekozen voor Bagni di Lucca omdat hier kennissen wonen, ze waren niet thuis toen we hier waren, maar ik was zo blij met deze keuze. Het authentieke hotel, de zeer attente eigenaar (heel prettig dat hij goed engels spreekt) en prachtige omgeving, de serene rust die Bagni di Lucca uitstraalt gaven ons het gevoel dat we in een oase terecht waren gekomen. Als je het stadje binnen rijdt, valt het al op, het is zo mooi groen, overal staan bomen langs de weg, mensen groeten je op straat, en je bent ver van alle hectiek van de toeristen die als zoemende bijen rondvliegen bij alle trekpleisters. Toch ben je zo in Lucca, Pisa of Florence. Roberto is heel behulpzaam als je wil weten waar je het best naar toe kan gaan. Het hotel straalt gemoedelijkheid uit, je kunt bijna voelen hoe het hier in het begin van de vorige eeuw moet zijn geweest en dat voegt iets extra's toe aan je verblijf. Het eten is heerlijk, dat is de Toscaanse keuken al, maar je proeft dat het eten hier met veel liefde wordt bereid. In je kamer ruik je al als er foccacia voor het avondeten wordt gemaakt. De biefstuk smelt op je tong, de vissoep is boordevol met verschillende soorten vis, schelpen en garnalen. Kortom, Hotel Corona is een aanrader!

Kamertip: Kamer aan de rivierkant zijn iets duurder, maar een stuk rustiger. Het was geen probleem om te veranderen, personeel bracht zelfs onze bagage naar de nieuwe kamer
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
22 juni 2012 beoordeeld

Bagni di Lucca mag dan wel een opknapbeurt gebruiken, de Albergo heeft alvast het goede voorbeeld gegeven. Mooi gelegen aan de rivier, ruime kamers, uitstekend restaurant, zeer betaalbaar.

Verbleef: Juni, 2012, reisde met vrienden
31 juli 2011 beoordeeld

Leuk klein hotel en erg mooi gelegen aan de rivier in het centrum van Bagni di Lucca.
De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam (spreekt goed Engels)

Het restaurant is goed en betaalbaar.
De kamers zijn netjes en schoon.

Het zwembad van het zusterhotel Regina )op 1,5 km) is mooi aangelegd en lekker rustig.

• Verbleef: Juli, 2011, reisde met familie
9 juni 2011 beoordeeld

Wij verbleven 6 nachten in dit Hotel. Het Hotel ligt aan een riviertje. Het ontbijt is heel goed verzorgd. Tijdens het ontbijt kun je lekker op het terras aan de rivier zitten.
Leuk is om een uitstapje te maken naar Lucca. Het personeel is ook heel vriendelijk

• Verbleef: Juni, 2011, reisde met een partner