“Leuk restaurantje ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar je zo maar voorbij zou lopen als je niet goed kijkt. Achter de voordeur zit een restaurant en daarachter een lange smalle binnentuin waar je lekker buiten kunt eten.

De kaart heeft een groot aanbod van verschillende pizza's en je kunt er ook patat eten, dus voor de kids alvast prima. En, de pizza's zijn groot, dun (geen dikke randen) en heerlijk.

Maar, je kunt er ook lekker andere gerechten eten als je geen pizza wilt eten. De wijnkaart is uitgebreid en bevat goede wijnen als Chianti en Rossi di Montalcino.

De bediening is vrij vlot en spreekt ook Engels. Het eten wordt vrij snel gereserveerd dus je zit niet lang te wachten. Wij kregen het hoofdgerecht vrij snel na het voorgerecht en dus hebben wij de keer erna gewoon in delen besteld om niet te snel klaar te zijn.

Het sfeertje in de tuin is gezellig te noemen, maar er is geen mooi uitzicht. Toch is het een prima restaurant om met de kids te eten. Voor pizza zou ik dit restaurant zeker aanbevelen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ristorante La Mencia
Bekijk de nieuwste beoordelingen

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en correcte prijs maar service is ondermaats. Dag 1 liep alles vlot maar bij ons tweede bezoek was de service beneden alle peil. Gerechten kwamen op verschillende tijdstippen, een bestelde pizza werd gewoon niet opgediend...alles zonder enige communicatie of verontschuldiging. Ook geen koffie die ons werd aangeboden, jammer...

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal dat wij hier kwamen eten.
deze keer zaten we buiten, zeer mooi, ruim en gezellig terras.
Spaghetti van de chef was zeer lekker, lekkere en grote pizza's.
Grote keuze in antipasti's en die zijn ook heel lekker.
Ciao.

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant om in de zomer te bezoeken. Al ervaren wij het dat het kwalitatief iedere keer minder wordt.
In de tuin eten is echt leuk. Gerechten zijn redelijk, je moet het echt doen voor het "tuingevoel". Binnen eten is niet interessant, de kaart is redelijk groot maar de kwaliteit matig. Zonder tuin is het dan niet de moeite waard. Helaas.

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in Asciano. regionale gerechten met vlees, kip e.d. Helaas geen vis. Spreken Frans en Engels. Niet gegeten wel gezien heerlijke pizza's. Er komen ook Italianen eten. Terras is groot en mooi en je mag er roken.

Reizigers die Ristorante La Mencia bekeken, bekeken ook

Asciano, Province of Siena

In Ristorante La Mencia geweest? Deel je ervaringen!