“Uitstekend!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met prachtig tuinterras. Ietwat chiquer met erg vriendelijke bediening. Zeer lekkere grill-gerechten (vooral vlees) en ook prima kindermenu. Lekkere dolce met ietwat apart geserveerde maar erg lekkere tiramisu. Mooie wijnkaart met naar Belgische normen erg correcte prijzen, iets duurder restaurant maar prijs-kwaliteit zeker OK!

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant, heerlijk gegeten en super leuke bediening. Echte aanrader als je van lekker eten houdt

Datum van bezoek: juli 2018
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant in Asciano met een grote binnentuin met gezellige tafeltjes waar je heerlijk rustig en gezellig kunt zitten. Door de doeken die er hangen, ademt het een beetje de sfeer van een lounche.

Wij hebben er gegeten met de kinderen waarvoor ze een kindermenu hebben. De keuze is pasta of hamburger.

De kaart is redelijk chique met echt heerlijke gerechten erop. Typisch Toscaans bereide biefstuk, maar ook heerlijke andere gerechten.

De biefstuk is ongeveer 1 kilo en dus genoeg voor twee personen. Hij was heerlijk klaargemaakt maar redelijk rauw nog. Echter, op verzoek bakken ze hem of delen ervan nog wat langer door.

Naar mijn oordeel is dit restaurant wat meer chique en dat merk je ook direct in de prijs. Het stuk biefstuk voor twee alleen al was €72. Dat maakt niet uit, want hij was erg lekker. Maar wel goed om vooraf te beseffen dat het wat duurder is.

Wij hadden niet gereserveerd en konden zo terecht. Later op de avond, rond 21 uur, werd het wel drukker.

Datum van bezoek: juli 2017
2 januari 2016 beoordeeld

We zijn hier ondertussen al 3 keer geweest. Mooie setting in de tuin, heerlijk vlees van de houtgrill maar vooral de keuze van wijnen zijn de reden dat we nog eens de 4 e keer willen komen.

Datum van bezoek: oktober 2015
1 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Amordivino heeft het allemaal. Heerlijk eten, mooie inrichting, uitgebreide keuze aan wijnen, vriendelijke bediening,..
Voor elk wat wils, de carnivoren kunnen hun stukje vlees uitkiezen voor de grill.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Locanda Amordivino bekeken, bekeken ook

Asciano, Province of Siena

Rapolano Terme, Province of Siena

In Locanda Amordivino geweest? Deel je ervaringen!