“Schitterend!”

Cala Mariolu
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 dingen om te doen in Baunei
Attractiegegevens
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent, zeker doen! Alleen per boot te bereiken. Wit kiezelstrand, een heldere zee met vissen en rotsen om vanaf te springen.

30 juni 2016 beoordeeld

Cala mariolou is echt een aanrader tijdens je bezoek aan Sardinië, een prachtig hemels strand. Wel druk.

29 mei 2016 beoordeeld

Deze plek is uitsluitend per boot bereikbaar. Tijdens de mini cruise word je naar dit strand gevaren om twee uur te verblijven. HEERLIJK! Er zijn geen faciliteiten en dat maakt het des te leuker.

3 maart 2015 beoordeeld

Eén van de vele mooie stranden op Sardinië, het is niet heel groot, maar doordat je er met de auto niet kan komen is het vaak rustig. Absoluut de moeite waard!

Bekijk meer beoordelingen
17 februari 2015 beoordeeld

Ik heb samen met vier vrienden in de haven van Cala Gonone een boot gehuurd voor 125 euro voor een hele dag (ex benzine). Geen vaarbewijs nodig. Met alle vrijheid langs de kustlijn gevaren en dit was adembenemend mooi! Af en toe voor anker en met de snorkel het water in of zwemmen naar de vele strandjes. Een slechtvalk in de rotsen zien zitten en toen ik op het (hele kleine) kiezelstrandje stond te kijken naar de vogel en me omdraaide, had ik even het gevoel dat dit misschien wel het mooiste plekje was waar ik tot nu toe ben geweest. De gemaakte foto's konden dit niet weergeven maar de herinnering zit er voorlopig nog!
Mocht je hier in de buurt zijn, dan is dit absoluut een prachtige activiteit om te ondernemen!

Reizigers die Cala Mariolu bekeken, bekeken ook

Fluminimaggiore, Province of Carbonia-Iglesias
Baunei, Province of Ogliastra

In Cala Mariolu geweest? Deel je ervaringen!