“Simpel maar lekker ”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig gereserveerd en de hond kon weer mee. Binnen gegeten omdat er een fris windje was wel genoten v t prachtige uitzicht. Simpele gerechten mAar keuze voldoende. Ravioli als starter was heerlijk. Hoofdgerecht Italiaanse steek en gans goede kwaliteit vlees. Prijs-kwaliteitverhouding is ok

Datum van bezoek: september 2019

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen met uitzicht op het lago iseo . De kaart was redelijk afgeleefd en niet alle gerechten waren beschikbaar.De Antipasti waren prima zeker de lardo !! Wijnen van barone pizzini ook goed .
Prima gegeten maar niet bijzonder helaas

Datum van bezoek: juli 2019
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via @tripadvisor kwamen wij hier terecht, 1 x voor niets gereden ent op TripAdvisor staat voor de dinsdag dat ze geopend zijn, dat is niet correct, op de Website van het restaurant staat het wel correct vermeld. De weg erheen is redelijk avontuurlijk al kun je ook het laatste stukje te voet gaan...
Als echte Italië liefhebbers proberen we altijd de beste plekjes te vinden om authentiek te eten en betaalbaar, want sono Olandesi...;)
Dat is hier werkelijk uitstekend gelukt, prachtige terrasplek met uitzicht over het Iseo-meer, heerlijk vers gemaakt eten, natuurlijk vis, maar ook de pasta’s, alles even smakelijk, tot aan de huisgemaakte toetjes, ook zeer correcte vriendelijke bediening, en ja de prijs, perfecte prijs-kwaliteit verhouding, ik vind het zelfs goedkoop, dat kan dus nog in Italië, lukt in Nederland minder...
Ik zeg, ga er gauw even checken!

Datum van bezoek: juli 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig Italiaans restaurant met heerlijke gerechten. De steak was fenomenabel lekker. Vriendelijke mensen, zeer familiale sfeer. Op het einde werden er zelfs nog liedjes ingezet.

Datum van bezoek: juli 2018
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar teleurstellende restaurants in Sulzano vonden we dit restaurant. Gezellige sfeer en vriendelijke mensen. Het eten was super. We hadden heerlijke ravioli en lamsvlees met artisjok. Als toetje de zelfgemaakte tiramisu, deze was geweldig. Morgen weer terug, we gaan niet meer zoeken.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Trattoria Cacciatore bekeken, bekeken ook

Monte Isola, Province of Brescia

Sulzano, Province of Brescia

Monte Isola, Province of Brescia
Sale Marasino, Province of Brescia

In Trattoria Cacciatore geweest? Deel je ervaringen!