“Mooie locatie maar pizza's smakeloos”
Beoordeling van Ristorante Don Pedro

Ristorante Don Pedro
Geclassificeerd als nr. 97 van 107 Restaurants in Salo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Zowel ik als mijn vriendin beiden een pizza besteld. (Pizza M6 Power & Pizza Don Pedro) Ingedienten waren naar ons gevoel van slechte kwaliteit en of niet vers waaronder b.v. champignons uit blik. Al met al zeer smaakloze pizza's. Voor pizza dus absoluut geen aanrader en meest slechte die wij in heel Italie hebben gehad. Ook voor betalen moesten wij zo'n beetje 20 minuten wachten terwijl het tamelijk rustig was. Leek wel alsof ze dit na onze melding die onvriendelijk werd opgepakt expres deden, vreselijke toko wat ons betreft!

Datum van bezoek: juli 2021

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen beide de spaghetti don pedro en was verrukkelijk! Zeker aan te raden. Gezellig plekje aan het water. Zeer vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: september 2020
31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje vergane glorie, matige kaart, relatief duur met 13% servicekosten.
We hadden beide pizza gekozen, pescatorre en caprisioza. Beide snel geserveerd, vriendelijke bediening, helaas smaakloos pizza's

Datum van bezoek: juli 2020
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet bijzonder, had de curryworst maar had achteraf voor de pizza moeten gaan. Vriendin had lasagne maar was prima maar niet uitzonderlijk. Huiswijn (rood) was niet de lekkerste maar goed, kostte ook niet veel (€6,5 voor 1/2 ltr) We hebben veel lekkerder gegeten voor hetzelfde geld. Locatie is wel op een mooie plek. Wel heerlijke cappuccino.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant doet niet heel sfeervol aam maar is op zich prima - beetje vergane glorie. Kaart niet heel uitgebreid maar kwaliteit van het het eten in orde. Bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Ristorante Don Pedro bekeken, bekeken ook

Salo, Province of Brescia

In Ristorante Don Pedro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.