“Eerlijk”
Beoordeling van Il Fienile

Il Fienile
Reserveren met
Il Fienile is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Sant'Agata sui Due Golfi
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het restaurant vlak naast ons vakantiehuis ligt kwamen we er de 1e avond terecht.
Je kan hier bij een gemoedelijke sfeer lekker eten.
Kwaliteit voor een zachte prijs.
Een aanrader!
Wij gingen nog 4 keer terug

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in onze vakantie in Torca twee keer Il Fienile bezocht; beide keren heel vriendelijk ontvangen op deze prachtige locatie en ook geweldig gegeten! Heerlijke Italiaanse kaart met geweldige gerechten erop. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! Absolute aanrader!

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren pas om 22u aangekomen (halfuur voor sluitingstijd & halfuur later dan gereserveerd) en toch heeeeel vriendelijke bediening, heel welkom! Lekkere rosé en heel lekker eten. Super ervaring.

24 mei 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen restaurant met verzorgd omliggend terrein en restaurant. Heerlijke keuze uit gerechten en super leuk en vriendelijk personeel (ook voor onze dochter van 1,5 jaar). Adviseer wel om voor fles wijn te gaan. De tafelwijn is matig, maar vond verhaal zo mooi dat komt van zijn vader (of was het grootvader). Jammer dat in mei het restaurant niet zijn grandeur heeft van uitzicht en terras maar at the end gaat het om het eten en daarom 4 sterren. Het is was het omrijden (15 minuten vanaf waar wij zaten) waard.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaanse keuken is sowieso heerlijk, deze keuken is overheerlijk. Anti pasti, gemarineerde zwaardvis, zalm, etc. echt een aanrader. Professionele, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit perfect!

Reizigers die Il Fienile bekeken, bekeken ook

Sant'Agata sui Due Golfi, Massa Lubrense

In Il Fienile geweest? Deel je ervaringen!