“Als een engeltje....”

Osteria 1861
Geclassificeerd als nr. 1 van 67 Restaurants in Santa Maria di Castellabate
Keukens: Italiaans
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De zonsondergang vanaf belvedère in Castellabate bekijken en daarna afdalen naar San Maria di Castellabate om te eten bij Osteria 1861. Doen!
We noemen het een beleving. Niet gereserveerd (misschien wel doen dus) maar gelukkig een tafel beschikbaar.
Van de antipasti tot en met de dolce.... alles is zalig. Een welkomstprosecco, een amuse. verrukkelijk brood in allerlei soorten, een bolletje ijs en friandises komen als verrassing op tafel en zijn allemaal verfijnd van smaak. De rekening viel mee, niet goedkoop, maar zeker elke cent waard.
Alles met liefde klaargemaakt en geserveerd. Een smaakbeleving!

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurantje. Top bediening. Een glaasje Prosecco als welkomstdrankje.
Heerlijke amuses en een tussendoortje van de zaak. Mooie presentatie van de gerechten. Je kunt ook buiten zitten.
In een klein straatje. Beetje moeilijk te vinden. Normale prijzen.
Een topavond.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top niveau! Verrassend lekker. Wij hebben genoten van de vriendelijkheid, goede sfeer maar vooral van al dat heerlijks. Hier gaan we zeker nogmaals naartoe. Afz. 2 fijnproevers

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is "by far" het beste restaurant in Santa Maria di Castellabate. Sfeervolle locatie, goede kaart, goede wijnen. Alles klopt hier. Walhalla voor smulpapen.

20 september 2016 beoordeeld

Op een bijna onvindbare plek, je moet het weten, ligt deze bijzondere osteria. Mooie en aparte gerechten met veel zorg en vakmanschap klaargemaakt en geserveerd. Wij kozen voor de carpacio van buffel en de soep met gevulde sepiaatjes. super lekker. Vervolgens aten we de risotto: lekker maar niet zo excellent als de voorgerechten.
We kozen voor het delen van een taartje met vijgen en dat was prima want het was bij elkaar ( met amuse, broodvariaties én friandises van het huis) méér dan genoeg.
Wijnsuggesties waren goed; we hebben geen wijnkaart gezien (is die er wel?)
Voor iedereen die lekker wil eten: hier wordt je echt verwend. T is wat duurder dan gemiddeld ( Wij waren met z'n 2en iets minder dan 100€ kwijt) maar we vonden t zeker de moeite waard.

Reizigers die Osteria 1861 bekeken, bekeken ook

Castellabate, Province of Salerno

Castellabate, Province of Salerno

Santa Maria di Castellabate, Castellabate

In Osteria 1861 geweest? Deel je ervaringen!