“GEWELDIG!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers eten van een ontzettend vriendelijke kok. Hij werkt zelf mee in de bediening en snapt precies hoe het vak in elkaar steekt. Alles is huisgemaakt van het pizzadeeg tot de pasta. Zelfs voor deze hoge kwaliteit is het ontzettend goedkoop. Wij waren hier met een groep van 26 en hebben hier elke dag heerlijk gegeten. Ohja, de chef is vroeger tv-kok geweest in Nederland!

Groetjes,

De Fedde S. Big Band

Schrijf een beoordeling

4 april 2016 beoordeeld

Kom er graag terug. vriendelijke mensen alles vers bereid. Een zeer schappelijke prijs.
Lekker tapbiertje erbij.

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima allemaal vers gemaakt. Niets bijzonders, voor weinig geld. Enige nadeel was dat er binnen veel gerookt werd.

6 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij Di Giorgio. Een beetje onwennig dat je zelf je hand op moet steken voor service, maar ook wel weer verfrissend. Dat je niet onnodig een ober aan je tafel hebt en de tijd hebt om je gerechten uit te zoeken. Wij gingen vooraf voor (vers bereide!) pita met tzatziki en als hoofdgerecht voor een pizza Greca en een pita gyros. Beide waren ontzettend lekker, en voldeden ruim aan onze verachting. Daarnaast kwam er ook gratis een karaf water op tafel en kost een Fanta slechts € 1,20. Voor totaal nog geen 20 euro hebben wij super gegeten!! Aanrader dus!

5 april 2014 beoordeeld

Prachtig en sfeervol restaurant met een perfecte ligging. Super eten , ruime keuze , prijs-kwaliteit perfect!! Altijd vriendelijk personeel! Giorgio en zen echtgenote steken er echt hart en ziel in voor de klant tevreden te stellen! Vanaf onze eerste avond in Loutraki voelden we ons er meteen thuis en we zijn er achteraf elke avond geweest!

Reizigers die Di Giorgio bekeken, bekeken ook

Loutraki, Corinthia Region

In Di Giorgio geweest? Deel je ervaringen!