“Heerlijk om hier weer te kunnen/mogen zijn!”
Beoordeling van Summertime bar

Summertime bar
Geclassificeerd als nr. 27 van 68 Restaurants in Pythagorion
4 weken geleden beoordeeld

Voor het eerst sinds dik anderhalf jaar weer kunnen genieten van de sfeer in Summertime bar, met uitzicht op de bootjes in de haven. Zowel ontbijt als lunch/brunch zijn hier prima verzorgd door het altijd vriendelijke personeel en 's avonds moet je hier natuurlijk zijn voor een afsluitend drankje na het eten elders. Ruim assortiment aan betaalbare drankjes en standaard geserveerd met een klein extraatje en op de achtergrond altijd lekkere muziek op normale geluidssterkte; dit in tegenstelling tot de bar op de hoek (blue boat). Na het afrekenen van de avonddrankjes volgt er altijd nog een shotje van het huis; erg leuk! Nu een week weer thuis en kan niet wachten totdat ik in september weer op dit lekkere terras zit.

Datum van bezoek: juni 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Summertime bar is een gezellige bar met uitzicht over de haven. Lekkere ontbijtjes en lunch voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2021
27 juli 2020 beoordeeld

Je zit overal gezellig,maar voor het beste kopje koffie is dit toch echt de plek. Stoelen zitten lekker en personeel is ook top.

Datum van bezoek: juli 2020
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi terras met mooi uitzicht op de haven. Vriendelijk personeel en zeer ruime keuze in cocktails, desserts en andere lekkere drankjes. Prima prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Summertime Bar is een van de bars, die je als eerste tegenkomt als je naar de haven van Pythagoreio loopt. Het is een bar met veel zitplaatsen en een betrekkelijk grote keuze van ontbijt tot drankjes in de avond. Je kunt er in het seizoen praktisch altijd terecht.
We hebben er koffie, fris, jus d'orange en smoothies gedronken, een ijscoupe besteld en ontbijtgerechten van vrienden gezien. Allemaal prima.
Wel vinden we de prijzen behoorlijk hoog, wat maakt dat we er niet vaak naartoe gaan.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Summertime bar bekeken, bekeken ook

Pythagorion, Samos-Stad

In Summertime bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.