Beoordeeld op 14 juni 2018

Verbleef in het rustige Village gedeelte. Mooie authentieke kamer met gezellig terrasje.
Het all-inclusieve gedeelte is wel erg druk en vooral op gezinnen met kinderen afgestemd.
Maar vanaf half juni kan je s'avonds (half pension) ook in het rustige Village restaurant eten . Voor de lunch is de pool bar aan het strand en restaurant Asterias Seaside ook aan te raden. Unan Sushi Bar is echt een topper als je van de Japans/oosterse keuken houd.
Aan het strand is het erg rustig en zalig zwemmen in de zee.
Verder super vriendelijk personeel een relaxte sfeer en een betrokken management.
Het was mijn 2de en zeker niet mijn laatste bezoek aan dit hotel.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 mei 2018

Wij hadden een 5 steren hotel geboekt, maar dat is het zeker niet, niet meer dan 3 steren. Slecht eten, Lauw of koud, vaak het zelfde eten als de vorige dag, kleine kamers, geen luxe, eind lopen voor de liften (zijn er maar 2) Zeer luid ruchtig (schreeuwende obers, huilende kinderen) en duur.

Kamertip: Dit hotel niet boeken
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een weekje verbleven op het resort in half pension. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn erg netjes.
Helaas is het wel zo dat je vroeg moet zijn om een gratis bedje bij het zwembad te verkrijgen! Ondanks de borden leggen mensen de gehele ochtend handdoeken op bedjes, en komen pas na de lunch terug.
Qua ontbijt is er voldoende keus, en genoeg voorraad. Helaas is de jus orange ontzettend zuur!
Vanaf het resort loop je gemakkelijk naar heg dorpje.
Ook is er voldoende te doen voor zowel jonge als wat oudere kinderen!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 1 oktober 2017

We verbleven in de village, Dit zijn een aantal hotelkamers die in de vorm van een Grieks dorpje zijn gebouwd. Het geheel is zeer sfeervol en goed onderhouden. De kamers zijn verdeeld over 2 verdiepingen, zeer ruim en schoon. Onze kamer was voorzien van een 2 persoonsbed en een stapelbed voor kinderen. Een kluisje en koelkast waren aanwezig. Er was een ruime badkamer. Nadeel was wel dat de douche zich in het bad bevond en dat je daar over een hoge en brede rand in moet stappen. Dit maakt de douche niet geschikt voor oude mensen. Het complex, bestaande uit de village en het hotel, is echt gericht op gezinnen met kinderen en eigenlijk niet geschikt voor rustzoekers. Er is een zeer actief animatieteam dat de hele dag door allerlei activiteiten organiseert. 's avonds geeft dat ook wel wat geluidsoverlast. Het complex ligt aan het einde van de startbaan van het vliegveld. Een aantal malen per dag landt of stijgt hier een vliegtuig op. Dit geeft wel wat geluidsoverlast maar het is eigenlijk niet echt hinderlijk omdat het maximaal 10 vliegtuigen per dag zijn.

Het ontbijt is uitstekend verzorgd in de vorm van een buffet. Het diner wordt ook geserveerd in buffetvorm. Alle koude gerechten (voorgerechten en nagerechten) zijn uitstekend maar de warme gerechten zijn vaak lauw. Je kunt het diner ook omzetten in een lunch. Dit is een uitstekend verzorgd buffet. Voor € 6,- kun je de drank afkopen. Dat is wel slim want een glas wijn kost € 5,- en een glas fris kost € 4,-.

Het zwembad is wat aan de kleine kant voor zoveel gasten. Het valt niet mee om daar een bedje te krijgen. Je kunt ook op het strand gaan liggen en daar een bedje huren voor € 3,- per dag.

Het complex ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het stadje. Je loopt langs een redelijk drukke weg maar er is een goed voetpad. Pythagorion is een gezellig Grieks dorp met een leuke haven. Mocht je in het stadje gaan eten dan is het aan te raden om niet in de haven te gaan zitten maar in de straatjes daar net achter. Daar is het goedkoper en meer echt Grieks.

Al met al is het een uitstekend hotel maar eigenlijk niet echt een 5e ster waard. De 5e ster komt waarschijnlijk door de aanwezige welness voorzieningen maar dit vindt je niet terug in de kamers, het zwembad en het eten,.Desondanks toch een goed vier sterren hotel, vooral geschikt voor gezinnen met kinderen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Anastasia N, Guest Relations Manager van Doryssa Seaside Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Dear Ko v,
Thank you for the evaluation about our hotel. Our resort's facilities are plenty and adequate both for children and adults, a fact that gives you the opportunity to enjoy your holidays either you travel with your family, or by yourself. We hope to see you back soon!

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Terug van een 11 daags verblijf in dit hotel. Een leuk opgezet hotel met een hoofdgebouw en een klein dorpje waar de hotelkamers in kleine huisjes zitten. Wij verbleven in zo'n huisje. Mooie kamer met een balkonnetje. Echt niks mis mee. Schoon, ruim met gratis kluisje en een klein koelkastje. Ook voldoende kastruimte en dagelijks schone handdoeken en schoonmaak. Wij waren in het na seizoen maar zelfs nu al vrij druk met voornamelijk gezinnen. Als je voor de rust gaat is dit niet het juiste hotel. Minpunt is toch echt wel het eten. Weinig variatie en vaak koud. Wat ook een beetje appart was, is de scheiding tussen all-inclusive en half pension. Wij hadden all-inclusive en bij de lounge bar konden wij van een bepaalde kaart kiezen, maar als je bv een pina colada wilde (andere kaart) moesten we bijbetalen. Het hotel mist gewoon de puntjes op de i voor 5 sterren. Verder is de ligging wel top. Je loopt zo naar Pythagoras en heel dicht bij het vliegveld. Dit houdt wel in dat er af en toe 1 overkomt met de nodige herrie( overdag voornamelijk). Kortom echt wel een goed hotel maar gewoon geen 5 sterren..

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Dear Angelina v,
Greetings from Doryssa Seaside Resort. Thank you for the review you provided us with. We would like to inform you that we have taken your comments and recommendations into account. We wish you all the best, and we are looking forward to seeing back again!