“aantrekkelijke ambiance”

Geclassificeerd als nr. 10 van 70 Restaurants in Pythagorion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juni 2018 beoordeeld

Je zit niet aan de haven, zoals de meeste andere restaurants in Pythagorion. De aankleding is aardig, met busjes van Socrates e.d. De eigenaar is met een Nederlandse getrouwd, al woont zij in Haarlem, dus hoe het precies zit, is onduidelijk. Het eten is best goed. Een paar uur later kreeg ik stevige darmklachten, maar ik weet niet of ons eten in dit restaurant ermee te maken heeft.

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een sfeervolle, romantische binnenplaats. De Griekse eigenaar spreekt Nederlands en is erg vriendelijk, net zoals de rest van het personeel. We hebben hier twee keer gegeten, beide keren heerlijk! Vooraf knoflookbrood, hoofdgerecht mixed gyros en souvlaki. Daarna nog ijs en baklava, alles van prima kwaliteit voor een goede prijs. Ga er zeker eten!

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 jaar geleden hier geweest en toen was het erg goed.
Dit keer viel het helaas erg tegen.
Knoflookbrood vooraf was erg lekker.
Hoofdgerechten vielen erg tegen. Friet en rijst waren koud bij alle gerechten en de chilisaus bij de gyros was geen chilisaus maar stroganoff. Dit gemeld en 2 minuten later kregen we precies hetzelfde bord terug met wat extra saus. De rest was dus alsnog koud.
Dit later alsnog gemeld en deze hoefden we niet af te rekenen. Natuurlijk mag het niet gebeuren dat je hetzelfde bord terugkrijgt, ook al is het druk.
Voor ons een tegenvaller en deze vakantie slaan we deze even over.

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kregen dit door van andere hotelgast.
Tuin is prachtig. Vriendelijk personeel, maar het eten viel erg tegen. Betere gyros en tzatziki op andere plekken gegeten. Eigenlijk erg jammer van zo'n mooie locatie.

4 juni 2018 beoordeeld

mooi rustig gelegen restaurant
met mooie planten
genoeg keuze op de kaart
vriendelijk personeel
via een paar trapjes bereikbaar

Reizigers die Irodion Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

Pythagorion, Samos-Stad
Pythagorion, Samos-Stad

In Irodion Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!