Beoordeeld op 21 augustus 2020

Door Corona erg rustige maar heerlijke vakantie gehad! Zeer goed onderhouden, luxe, schone
accommodatie met (gelukkig) gewoon vriendelijk Grieks personeel. Locatie op 3 minuten van het vliegveld en 15 minuten wandelen naar de haven. Vliegtuigen stijgen net boven je op, maar wat mij betreft geen probleem. Heerlijk ontbijt!

Datum van verblijf: augustus 2020
Konstantinos Athanasiou, Ιδιοκτήτης van Fito Aqua Bleu Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Dear Elise vna Soest,

Thank you for staying in our hotel. We are glad you travelled in Samos, despite the difficulties covid imposed. Yes, the airport is very quiet and besides that is also a nice sight to see plane take off and land so close. We hope to sea you soon!

Kinds Regards,

Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, direct aan het zandstrand en met 15 minuten lopen in het gezellige havenstadje. Rustig, mooie ligbedden aan het zwembad en aan het strand. Luchthaven is om de hoek. Een aanrader.

Dear Fagwal,

Thank you for staying with us! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to sea you soon!

Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

De plek, de kamers, de inrichting van het resort en het fantastische personeel zorgen ervoor dat je bij FAB van een geweldige vakantie kunt genieten❤️ S morgens wordt een lekker ontbijtje verzorgd, aan het zwembad kun je op de lekker bedden opdrogen na een duik, ook de strandbedjes aan zee zijn luxe. ‘S Avonds kun je lekker in het restaurant Almyra eten.

Datum van verblijf: augustus 2020
Konstantinos Athanasiou, Ιδιοκτήτης van Fito Aqua Bleu Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2020

Dear Marjin7,

We are glad you enjoyed your time at Fito Aqua Bleu. We are working hard to provide you with exceptional hospitality and lifelong memories. We hope to sea you soon!

Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het is een prachtig resort met uitgebreid en vers ontbijt buffet. Uiterst vriendelijk personeel, wij werden zonder te vragen geüpgraded naar een suite omdat die vrij was. De ligging is prachtig met een fijn zwembad en de zee aan de overkant van de weg. Wij hadden een auto gehuurd om het eiland te kunnen bekijken. Het dorp Pythagoreio is op loopafstand, wij hebben dit met de auto gedaan op de heen-of terugreis van een trip over het eiland.
Absoluut een aanrader!

Bedank 7.891.234.567

Dear Alinda,

Thank you for trusting your vacation in our hands. We do our best to satisfy you and to keep you safe. We hope to see you soon!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn er een week geweest, midden in de Corona crisis. Het was er rustig, maar niet té. Het personeel is enorm aardig en weet hoe ze je welkom kunnen laten voelen. We kozen voor een iets luxere kamer, boven het ontbijtgedeelte, met uitzicht over het zwembad en de zee. Klein balkonnetje waar we af en toe ‘s avonds zaten. Je kunt vanaf het hotel in 20 minuten naar het centrum lopen. Bij het hotel is een mooi zwembad met bedbanken en er is een privé strand met ligbedjes en parasols. Wij vinden het een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Konstantinos Athanasiou, Ιδιοκτήτης van Fito Aqua Bleu Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Dear Fons530,

Thank you for your review! We are glad you are happy with your stay at Fito Aqua Bleu resort. We do our best to keep you, our guests satisfied and also make them feel comfortable.
We hope to sea you soon!