Beoordeeld op 10 september 2019

Tweede keer van dit hotel mogen genieten. Vijf jaar terug al meer dan tevreden, maar de mensen hebben intussen ook niet stilgezeten : Heel mooie vernieuwde kamers( o.a. heel mooie badkamer met heel ruime inloopdouche).Bovendien mogelijkheid tot enkel kamer en(superlekker) ontbijt, wat mogelijkheid biedt om te genieten van de vele vis- en vleesrestaurantjes in het haventje op amper 15 min. wandelen. Anders ook keuze tot à la carte in het restaurant van Fito Aqua met even lekkere maaltijden. Met +/- 30 jaar ervaring in Griekse vakanties kunnen wij zeggen dat de service, de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel moeilijk te overtreffen valt. De beste locatie op Samos krijg je er bovendien gratis bovenop. Familie Jacobs-Goessens vakantie 26/08 --> 09?09

Kamertip: Kamers met zicht op zwembad volgens ons de beste
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

alles was goed aan dit hotel nette kamers heerlijk ontbijt geweldige service
een aanrader top top top heerlijk zwembad met fijne lounge bedden
en zeer vriendelijke en nette bdiening gaan zeker nog een keer terug.

Kamertip: best view neat bathroom
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad in FAB resort, alles was zo schoon en netjes, heel fijn strand bij het resort, uitgebreid ontbijt, gezellig restaurant,fijne kamers rondom het zwembad,en super vriendelijk personeel.Top.Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Net terug van een heerlijke vakantie op Samos.
Voor ons de tweede keer FAB resort. Het ligt erg mooi, de weg over en je bent op een prachtig strand. Er waren net allemaal nieuwe luxe strandbedden neergezet. Hier betaal je 3 euro pp. voor.
De kamer die wij hadden was nog niet gerenoveerd. Maar erg schoon en goede bedden. Klein maar mooi balkon.
Personeel doet alles voor je en erg vriendelijk.
Almyra restaurant is heerlijk om te eten. Maar wij gingen meestal naar Phytagorion of Ireon.
Het ontbijt is ook erg uitgebreid.
Al met al een geweldig verblijf weer gehad.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019

De kamer was gerenoveerd en nu nog beter als vorig jaar . De kamer is niet te groot maar voor ons voldoende , de badkamer volledig gerenoveerd is perfect , voldoende ruimte een inloopdouche met regendouche

Kamertip: ligt er aan wat je wilt
Datum van verblijf: juni 2019