“Heerlijk”
Beoordeling van Mermizeli

Mermizeli
Geclassificeerd als nr. 7 van 70 Restaurants in Pythagorion
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een heerlijke kreeften pasta gegeten, de pasta is voor 2 per en is echt een aanrader. Helemaal opgegeten, goede hoeveelheid. Aardig personeel

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Buiten de kaart had de eigenaar verse zeebaars aanbevolen en dat was een goeie tip. Mensen die kwaliteit van heerlijk eten kunnen waarderen moeten dit restaurant geprobeerd hebben!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Heerlijk eten en de bediening is top! Sorry geen foto van m'n pasta , was zo lekker dat ik vergeten ben een foto te maken

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje aan de kade. Ziet er net even wat anders uit dan de rest. Modern en strak. Bediening is super vriendelijk en doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Maar we kwamen er natuurlijk voor het eten.

We begonnen met een starter van feta van filodeeg. Dit vonden we allebei heerlijk! Daarna koos ik voor de orzo met seafood en mijn vriend voor een pasta met pork tenderlion. Mijn orzo was lekker en erg goed gevuld. 3 grote garnalen, 4 gigatische mosselen en verder gevuld met andere seafood. De pasta van mijn vriend was lekker, maar niet heel bijzonder en kon ietsje smaakvoller.

Al met al hebben we een leuke avond gehad met lekker eten, fijne bediening en prima prijzen

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant op de laatste dag bezocht. Werkelijk, heerlijk! Ze staan veel te laag. De gegrilde champignons waten lekker en de zeebaars ook. Aanrader om hier heen te gaan.

Reizigers die Mermizeli bekeken, bekeken ook

Pythagorion, Samos-Stad

In Mermizeli geweest? Deel je ervaringen!