“Afschuwelijk”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend slecht gegeten. Uienringen slap half rauw en uit de diepvries. Champignons uit blik. Sla in elkaar geflanst. Grote stukken komkommer en tomaat en ijskoud. Hoofdgerecht vegetarische moussaka lauw geserveerd en zeer snel afgekoeld tot koud. Dit gemeld bij de ober en kreeg nieuw en dit was exact hetzelfde. Alles komt uit de diepvries en via magnetron opgewarmd en geserveerd.
Wijn was slap. We werden daarna genegeerd door het bedienende personeel. Een restaurant om snel te vergeten.

Datum van bezoek: september 2019

29 juli 2019 beoordeeld

Heel gezellig, vaak live muziek. We hebben hier een paar keer (virgin) cocktails gedronken nadat we ergens anders hadden gegeten. Ontzettend gastvrije mensen, je voelt je echt welkom.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie was dit onze favoriete restaurant.
Heerlijk eten en drinken voor weinig geld.
Vriendelijke bediening en geregeld Griekse live muziek met dans in de avond uren.
Zeer zeker een aanrader.

3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De specials (zoals sardines) zijn erg lekker de rest van lunchkaart is niet bijzonder. S'avonds voor een drankje of een cocktail kun je hier goed terecht. De muziek is prima maar wel een beetje te hard.
Voor het diner kun je hier prima terecht voor de authentieke Griekse keuken, zeker de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Het zit bijna altijd vol, veel gasten nemen eerst een drankje tijdens happy hour en gaan daarna aan tafel. Als je in Lassie bent zou ik dit restaurant zeker een keer proberen, ook al voor de vriendelijke bediening.

30 mei 2019 beoordeeld

De bediening was super vriendelijk. Cocktails niet duur, maar er zat dan ook wat minder alcohol in. Great entertaiment

Reizigers die Aqua Marina bekeken, bekeken ook

In Aqua Marina geweest? Deel je ervaringen!