“Echt lekker vers Grieks eten”
Beoordeling van Kefalos Greek Cuisine & Bar

Kefalos Greek Cuisine & Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Restaurants in Lassi
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren eerst een paar dagen zoekende naar restaurant die echt vers Grieks eten heeft. We hebben hem gevonden :Kefalos. Al wijnbladeren, fetakaas in filodeeg, lamkleftiko, sea bream geprobeerd en alles even lekker. 2x per week live muziek. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere keren gegeten bij Kefalos. Iedere keer genoten. Vooral de traditionele, huisgemaakte Griekse gerechten zijn een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten. Echt heerlijk. Ze onderscheiden zichzelf zeker hierin. Als het druk is moet je wel geduld hebben. Als het personeel zich nog iets meer inzet in de persoonlijke benadering dan zouden ze van ons 5 sterren krijgen. Ze zijn te afstandelijk. Maar nogmaals, het eten is er heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier gegeten, het was heerlijk, gezellig en je kreeg veel eten voor een zeer gunstige prijs. De sfeer was top met een bandje die live muziek aan het maken was, echte Griekse stijl!
Enige puntje ter verbetering was de cocktail die veel te zoet was vanwege te veel siroop waardoor je alleen maar siroop proefde.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de avond van de wedstrijd Engeland tegen Kroatië zijn wij hier gaan eten, omdat er een tv was geplaatst. Zo konden we onder het eten de eerste helft zien van de wedstrijd. Zonder moeite werden er tafels aangeschoven vanaf de beneden verdieping. Het eten was goed. moussaka een beetje aangebrand maar goed van smaak en de grilled chicken en souvlaki smaakten ook goed. In tegenstelling tot andere restaurants waren de obers niet erg vriendelijk en dat matcht niet met de hoge sterren die ze krijgen op TripAdvisor. Je verwacht ook echt de Griekse gastvrijheid. Maar die kregen we hier niet

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Kefalos Greek Cuisine & Bar bekeken, bekeken ook

In Kefalos Greek Cuisine & Bar geweest? Deel je ervaringen!