“Erg lekker”
Beoordeling van Sweet World

Sweet World
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Stalis
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie met sandwichclub tonijn gegeten !! We kregen het niet op zoveel. Vriendelijke bediening.
Vers brood gehaald voor ontbijt. Kom hier zeker terug. Een aanrader !!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kop DE koffie gedronken met een appeldonut , allebei top . Gezellig tentje ook veel broodjes voor de lunch , kom zeker terug

1 november 2017 beoordeeld

Heerlijke koffie met allerlei lekkers voor erbij. Gezellig en vriendelijk personeel. OOk voor ijs en crepes kan je hier altijd slagen.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk bakkie Douwe Egberts in Griekenland.
Ook voor thee liefhebbers en klein paradijs, heerlijke 'verse' thee, volop keuze.
Ook vers gebakken koekjes of andere lekkernijen.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een week lang elke ochtend ontbeten. Er is zoveel keus dat je bijna niet kan kiezen. Alles is vers gemaakt, de allerlekkerste koffie en hele vriendelijke mensen!

Reizigers die Sweet World bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Sweet World geweest? Deel je ervaringen!