“Heerlijk gegeten!”

Di Marino Italian restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 85 Restaurants in Stalis
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor Adviser in dit restaurant gegeten. Vriendelijke bediening. Verse gegrilde Dorade met gegrilde groenten gegeten. Werkelijk heerlijk.
Ook de pizza was zoals hij naar mijn idee hoort te smaken.
Echt een aanrader voor de verfijnde smaak en voor weinig geld wordt je ook nog eens verwend met allerlei extra's.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na goede beoordelingen hebben gelezen zijn mijn vriendin en ik hier gaan eten. We werden erg vriendelijk bediend, en zowel de koks als de obers waren in een goed humeur en hadden zichtbaar plezier in hun werk.
Samen met mijn vriendin een heerlijk bord met champignons en roomsaus én kaasbrood gehad met een lekkere garnalencocktail.
Ikzelf heb een XL pizza gehad. Ondanks dat de ober het afraadde. Want echt, dit zijn échte XL pizza’s, op één punt na op kunnen eten. Hij was overigens overheerlijk! Een “L” pizza is de andere keuze, deze zijn ongeveer net zo groot als de pizza’s die je in goede pizzaria’s in NL krijgt (dus niet van die kleine dingen zoals Domino’s).
Hartstikke bedankt voor een leuke, gezellige en ook wel romantsche avond!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een heerlijke pizza frutti di mare gegeten met een droge witte huiswijn allebei heel goed. De service was prima , maar het was een hele rustige dag met weinig klanten en de focus lag meer op het binnenhalen van klanten dan op de klanten zelf .

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goeie serves, het eten is echt top kwaliteit en met de lamb chop bijv. Is het gewoon een stukje hemel
En dan heb ik nog geen eens gezegd hoe goed de pizza zijn ! Top!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden all in bij ons hotel, maar wouden toch graag een avondje uiteten. Dit restaurant is echt top! Het eten is echt heerlijk, alle 4 super gegeten. De bediening is wel wat langzaam maar dat maakte niet uit want het goede eten maakte dat helemaal goed! Ook qua prijs echt super, zeker voor studenten.

Reizigers die Di Marino Italian restaurant bekeken, bekeken ook

Stalis, Heraklion Prefecture

In Di Marino Italian restaurant geweest? Deel je ervaringen!