Beoordeeld op 4 september 2019

bij aankomst kregen we een kamer in het zijgebouw wat helemaal niet voldeed aan de verwachtingen deze stond ook niet in de brochure daar ik geboekt had afgaand op de brochure heb ik dit gemeld aan de receptie en heb toen ook een andere kamer in het hoofdgebouw gekregen,men is zeer vriendelijk in het hotel en helpen je met groot plezier verder de service is er wel heel goed vond ik
het hotel valt goed mee ligging is ook heel goed vlak in centrum en aan het strand en toch rustig.
het buffet is niet zo uitgebreid als ik gewoon ben maar het eten vond ik wel goed
samenvattend was dit toch een leuke vakantie met een prima verblijf met vriendelijke service.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Een perfect gelegen hotel. Voorzijde aan winkelstraat met allerlei toeristische winkeltjes, pubs en restaurant. Personeel, receptie, bediening en onderhoud, was uitermate correct, vriendelijk en behulpvaardig. We hadden all-in geboekt. Eten was gevarieerd en lekker. Dranken ook voldoende variatie in arrangement. Kamer was keurig, schoon, prima bed met om de dag schone lakens en handdoeken. Nadeel was douchecabine. Om het maar duidelijk te stellen, je kon er letterlijk je kont niet keren. Naar het schijnt hadden wij pech met deze kamer. Andere gasten gaven aan dit niet te herkennen. Zwembad met lekkere bedjes aanwezig en strand op 5 meter van bar. Wel jammer dat je per dag 10€ moest betalen voor strandbedjes (2) en parasol.

Datum van verblijf: september 2019
Vasia306, Guest Relations Manager van Zephyros Beach Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear sir/ madam,

Thank you for your review!
Your kind comments are much appreciated.

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Het hotel is ons uitstekend bevallen. De twee persoonskamer van ons als ouders wat vrij klein, maar wel van alle gemakken voorzien en bijzonder schoon.Douchen moest er in het bad. De kamer van onze drie kinderen zat in een bijgebouw en was bijzonder groot en wel voorzien van douche, maar geen bad. De airco's deden hun werk formidabel, wat wel prettig was met de warme nachten. Het hotel licht direct aan het smalle strand en aan de voorkant stap je direct in de gezellige drukte van het dorpje met vele winkeltjes en restaurantjes. In het hotel hadden we all-inclusive. Het eten was prima, maar na een week had je het wel gezien. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug.

Dear Henk,

I would like to thank you for your kind review!

It’s gratifying for all of us at Vasia Hotels to receive such reviews. Your comments were forwarded and received with great pleasure from all the people at Vasia Hotels!

In case of a future reservation, please contact us directly – we would like to know your arrival date + add you at the VH Club (Vasia Hotels Loyalty Club).

We are glad you enjoyed your vacation at our hotel!

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Een echte aanrader. wij waren gelegen in het bijgebouw aan de andere kant van de straat, eerste instantie niet zo fraai maar echt 200 % meegevallen ( heerlijk rustig). Hotel en kamers zijn zeer schoon en het personeel uitermate vriendelijk. Het eten is een beetje standaard all. incl. maar wel gevarieerd. Verder zijn er wel wat regels omtrent het zwembad maar daar hadden wij alleen maar voordeel van. We hebben echt een top vakantie gehad en zeker een optie voor volgend jaar. Als laatste wil ik een compliment geven aan al het personeel en staff.

Kamertip: kamers in het bijgebouw zijn lekker rustig alleen geen zeezicht, kamers met zeezicht zijn wel wat drukker

Dear Marc,

I would like to thank you for your kind review!

We are glad you enjoyed your vacation at our hotel!

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Écht een aanrader. We komen hier nu voor de 2e keer. We hebben er naar uitgekeken. Een mooi en vooral schoon hotel. Geen gedoe met ligbedden. Ligbedden aan het strand en zwembaden. Lieve mensen. Je kan merken dat het echt een team is. Alles verloopt vlekkenloos en de mensen zijn op elkaar ingewerkt, zodat je hier echt het gecoel krijgt dat je op vakantie bent. Heerlijk eten en schone kamers en mooie tuin. Het strand is fijn. Zand en soms stenen aan het begin. Het is fijn om waterschoentjes te hebben, maar niet altijd nodig. De zee is fijn en je kan een heel stuk lopen, omdat het ondiep is. Ook fijn voor kinderen. Wanneer je hier komt, dan heb je echt vakantie. Tot snel!

Dear Chantal,

I would like to thank you for your enthusiastic review!

It’s always nice and rewarding to hear positive comments from our guests!

In case of a future booking, please contact us directly – we would like to know your arrival date + add you at the VH Club (Vasia Hotels Loyalty Club).

Looking forward to welcoming you back !